نماینده مجلس: دولت یازدهم طرح های خود را کارشناسانه اجرا کرد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم با استفاده از تجارب افراد و بررسی جامع و کامل، طرح های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را کارشناسانه و دور اندیشانه اجرا کرد.

حجت الاسلام مهدی شیخ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجموع عملکرد دولت یازدهم را موفق ارزیابی می کنم افزود: دولت یازدهم کشور را در شرایط نامناسب معیشتی، اقتصادی، اجتماعی، سیاست خارجی و فرهنگی تحویل گرفت اما حرکت رو به جلو متوازنی داشت.
وی ادامه داد: دولت یازدهم تلاش کرد تا با به کار گیری افراد صاحبنظر، کاردان و مجرب ساختارهای به هم ریخته کشور از جمله بخش برنامه ریزی و بودجه را اصلاح کند و کشور را به ریل اصلی خود بازگرداند.
شیخ با بیان اینکه قانونمداری یکی از شاخصه های مهم دولت یازدهم است افزود: این دولت به فرامین رهبری پایبند است و در حرکت به سمت تحقق مطالبات مردمی گام برمی دارد اما باید توجه داشت که مشکلات یک شبه رفع نمی شود.
وی اقتصاد مقاومتی و مولفه های آن را اولویت امروز کشور ذکر کرد و افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به این مقوله توجه ویژه کنند و تلاش کنند برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب برنامه های خود را شفاف ارائه کنند.
شیخ رسیدگی جدی به آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع آن را از دیگر اولویت ها ذکر کرد و افزود: دولت آینده باید تلاش کند تا توازن امور اجرایی و ساختار تعریف شده آن را حفظ کرده و بداند که این ساختار محصول همفکری و تلاش مشترک ارکان مختلف نظام است.
وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب فرد مورد نظر برای ریاست جمهوری دقت و تامل کنند افزود: یکی از مهمترین نکات در انتخاب فرد اصلح توجه به تفاوت شعار و برنامه است که می توان با مراجعان به کارشناسان هر حوزه اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه ها میزان صحت و امکان عملیاتی ادعای افراد را مشخص کرد.
شیخ گفت: کارشناسان هر رشته به خوبی می توانند مشخص کنند که آیا برنامه ای که کاندیداها تشریح می کنند کاری تبلیغاتی و شعاری است یا برنامه ای تحقق پذیر و قابل دسترسی است و مردم باید به این اظهارات و نظرات توجه کنند تا انتخابی شایسته داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید