دومین قربانی هالیوودی ها در دو ماه اخیر

    کد خبر :81083

بدلکار فیلم «ددپول ۲» در صحنه کشته شد.

به گزارش خبرنگاران پویا، روز دوشنبه صبح بدلکار فیلم «ددپول 2» در صحنه ای که قرار بود با موتور سیکلت کار کند، کشته شد. بیاینه پلیس در این رابطه به شرح زیر است:

«پلیس ونکوور تایید می کند یک بدلکار زن در صحنه فیلم ددپول، به جهت بدلکاری بر روی یک موتورسیکلت کشته شده است.»

شاهدان عینی می گویند این بدلکار بعد از چهار بار که به صورت موفقیت آمیز کار خودش را انجام داده بود، در تلاش پنجم، تعادل خودش را از دست می دهد و تصادف می کند. همین طور گفته شده مردم روی هوا این موتور سیکلت را دیده اند و در نتیجه احتمالا در این صحنه از رمپ استفاده می شده. این بدلکار روی موتور ایستاده بود و بعد از دست دادن کنترلش با یک ساختمان برخورد می کند. گفته می شود بدلکار مذکور به جای زازی بیتز، بازیگر سیه چرده آلمانی- آمریکایی بازی می کرده.

نام این بدلکار هنوز اعلام نشده است و حتی در بیانیه کمپانی فاکس هم به جای نام او از واژه «عضو گروهمان» استفاده شده است: «ما عمیقا به جهت تصادفی که امروز صبح سر صحنه فیلم «ددپول 2» رخ داد ناراحت هستیم. در این دوره سخت دل ها و دعایمان با خانواده، دوستان و همکاران این عضو گروهمان است.»

حالا این اتفاق موجی از نگرانی ها را برای بدلکارانی ایجاد کرده که معتقدند سر پروژه های هالیوودی هیچ امنیتی ندارند. ماه گذشته، بدلکار سریال «مرده متحرک» هم به دلیل آسیب شدیدی که به سرش وارد شده بود کشته شد و در ابتدای هفته هم تام کروز بازیگر نام آشنای آمریکایی که معروف است خودش بیشتر بدلکاری های فیلم هایش را انجام می دهد، سر صحنه فیلم «ماموریت غیر ممکن 6» از ناحیه دست آسیب دیده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید