انتقاد دوستی از بی‌انصافی رسانه‌ای علیه قالیباف

    کد خبر :81046

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید قالیباف شهردار تهران را با خداقوت و صمیمانه بدرقه کنیم، گفت: به دوستان جدید نیز باید خیرمقدم بگوییم.

اسماعیل دوستی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور در جلسه علنی شورای شهر تهران به موضوع فضای رسانه‌ای دوران اخیر پرداخت و گفت: در این دوره دو نکته مطرح می‌شود، یک نکته اینکه شهرداری در این سال‌ها اقدام موثری انجام نداده و بدهی بسیاری به وجود آورده و باید 10 سال بگذرد تا این مشکلات جبران شود.

وی با بیان اینکه این نگاه بی‌انصافی است گفت: باید نیمه پر و خالی آب را همزمان ببینیم، در شهر تهران کارهای زیادی انجام شده لذا در فضایی صمیمانه شهردار را بدرقه کنیم.

دوستی همچنین با بیان اینکه باید در کنار ضعف‌ها نقاط قوت مطرح شود گفت: باید با گفتن خداقوت شهردار تهران را بدرقه کنیم.

وی در انتقاد از فضای رسانه‌ای دیگری که در این دوره مطرح می‌شود گفت: برخی می‌گویند که شورای آینده و شهردار در دوره آینده شهر ناکارآمد می‌باشند. این در حالی است که باید به دوستان جدید خیرمقدم بگوییم.

دوستی با بیان اینکه اعتقاد دارم تهران پیشانی مدیریت شهری کشور است، افزود: شوراهای کشور باید از اخلاق و رفتار ما سرمشق بگیرند، نه در تضعیف گذشتگان باشیم و نه برای آیندگان یأس ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی تهران نیز پس از سخنان دوستی بر این نکته تاکید کرد که انشاءالله بینش داشته باشیم و بدون نگاه سیاسی از هر فردی که کار کرده است تقدیر کنیم و برای کسی که هنوز نیامده و فعالیتی نداشته آرزوی موفقیت داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید