یک مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف:این نامزد قصد ائتلاف با رئیسی ندارد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۰

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه در پاسخ به سئوالی مبنی بر ائتلاف این نامزد و حجت الاسلام سید ابراهییم رئیسی و کنار کشیدن یکی از این دو به نفع دیگری گفت: چنین تصمیم و برنامه ای وجود ندارد و هر دو نامزد در انتخابات شرکت خواهند کرد.

جعفر دارابی روز یکشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: شاید قالیباف و رئیسی تفکراتشان همسو باشد اما تصمیمی مبنی بر کناره گیری یکی از آن دو به نفع دیگری وجود ندارد.

** حضورقالیباف در کرمانشاه مشخص نیست
وی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف به کرمانشاه سفر انتخاباتی خواهد کرد؟ گفت: این موضوع با توجه به سفری که ایشان بتازگی به کرمانشاه برای حضور در یادواره شهدای مدافع حرم داشتند، مشخص نیست.
دارابی افزود: هرچند از ایشان دعوت کرده ایم که بازهم در صورت امکان به کرمانشاه سفر کنند اما فعلا چیزی مشخص نیست.

** قالیباف از تهران یک بهشت ساخته است
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه افزود: وی 12 سال است که در مسند شهرداری تهران اقداماتی ررصه ایجاد فضای سبز و پارک ها، حمل و نقل شهری و ریلی، احداث تونل و بزرگراه انجام داده است.
دارابی مدعی شد: اقدام های قالیباف از تهران یک بهشت ساخته است.

** شعار ایجاد پنج میلیون شغل و پرداخت کارانه به جوانان بیکار عملی است
وی با تاکید بر اینکه وعده های این کاندیدا شعار نیست، ادعا کرد: ایجاد پنج میلیون شغل و پرداخت کارانه به جوانان بیکار از مهمترین این وعده هاست که عملیاتی خواهد شد.
دارابی ادامه داد: مدیریت قالیباف در شهرداری تهران و فرماندهی انتظامی کشور گواه این مدعاست.

** مناظره اول نامزدها بسیاری را روانه ستادهای انتخاباتی قالیباف کرد
دارابی به برگزاری مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و مدعی شد: پس از این مناظره بود که بسیاری از مردم و جوانان را برای اعلام حمایت روانه ستادهای آقای قالیباف شدند.
محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام حسن روحانی، سید مصطفی هاشمی طبا، اسحاق جهانگیری و سیدمصطفی میرسلیم 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید