گودرزی: حضور وزیر بهداشت در دولت دوازدهم خواسته مردم بود

    کد خبر :80662

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با تاکید بر این که وزیر بهداشت یکی از وزرای درجه یک کابینه یازدهم بود، خاطرنشان کرد: دکتر حسن هاشمی عملکرد مطلوبی در بخش بهداشت و درمان داشت و حضور وی در دولت دوازدهم به عنوان وزیر بهداشت یکی از مهمترین مطالبات مردمی است.

به گزارش ایسنا، مسعود گودرزی افزود: تلاش‌های صادقانه و خدمات خرسندساز دکتر هاشمی است که باعث شده جامعه هدف مردم همچنان علاقه‌مند به تداوم حضور وی در دولت دوازدهم باشند.

وی اظهار کرد: در خصوص طرح تحول سلامت نیز مثل سایر طرح‌های کلان، مسائل و مشکلاتی وجود دارد و امیدواریم با مرتفع کردن این ضعف‌ها شاهد ارتقای بیش از پیش نظام سلامت در کشور باشیم.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس در خصوص این که چه کسانی از هیات دولت دوازدهم سه نفر اولی خواهند بود که رای اعتماد مجلس را اخذ خواهند کرد، گفت: وزرای دفاع، بهداشت، کشور و اطلاعات نفراتی هستند که آرا قابل توجهی را به خود اختصاص خواهند داد.

عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس در مورد ارزیابی خود از کابینه دوازدهم عنوان کرد: فضای فکری نمایندگان مجلس نسبت به برخی از وزرا شفاف‌تر شده است، اما آنچه که از وضعیت حاضر می‌توان ارزیابی کرد این است که قطعا تمام وزرای پیشنهادی به دلایل مختلفی مثل عملکرد گذشته یا قانع نشدن نمایندگان نسبت به برنامه‌های پیشنهادی از سیستم رای اعتماد مجلس عبور نخواهند کرد و در چنین شرایطی رئیس جمهور باید مجددا افراد جدیدی را برای وزراتخانه‌های متبوع معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید