در منطقه 20 شهر تهران انجام شد:

اجراي طرح 20 روزه نگهداشت شهر در جنوب تهران

    کد خبر :80594

شهردار منطقه 20 شهر تهران از اجراي طرح رسيدگي ويژه به امور نگهداشت شهر در حوزه هاي تخصصي و اجرايي به منظور ارتقاء کيفيت زندگي و افزايش رضايتمندي شهروندان اين منطقه جنوبي خبرداد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، سيد احمد صفوي با بيان اين مطلب گفت: به منظور حفظ و بهبود بيش از پيش وضعيت نگهداشت شهر، طرح ويژه رسيدگي به امور محله هاي 20 گانه منطقه 20 از 15 مرداد آغاز شده است و تا 5 شهريور ادامه خواهد داشت.
صفوي افزود: فعاليت هاي اين طرح 20 روزه، در حوزه هاي عمراني، ترافيکي، شهرسازي و معماري و امورشهري و فضاي سبز پيش بيني شده است تا سطح کمي و کيفي خدمات رساني به شهروندان افزايش يابد.
وي به اجراي 6 عنوان طرح فوريتي در حوزه معاونت فني و عمران اشاره کرد و گفت: 379 فعاليت اجرايي در زمينه نگهداشت و رفع آبگرفتگي انهار، همسطح سازي دريچه، مرمت نوار حفاري، لکه گيري هندسي و رفع آسيب جداول در نواحي هفت گانه منطقه 20 در حال اجراست و عمليات نگهداشت آسفالت بزرگراه هاي شهيد آويني، کريمي و امام علي(ع) نيز در دستورکار سازمان مهندسي و عمران معاونت فني و عمران شهرداري تهران است.
صفوي با اشاره به اينکه امورنگهداشتي از فعاليت هاي جاري مديريت شهري است و در طرح هاي فوريتي فعاليت ها به صورت ويژه انجام مي شود، افزود: حوزه امورشهري و فضاي سبز نيز 29 فعاليت اجرايي در اين طرح 20 روزه به اجرا مي رساند که کاشت 18 هزار مورد درخت و نشاء فصلي، بازسازي وايمن سازي 397 مورد در بوستان ها و فضاهاي عمومي، 585 فعاليت براي مبارزه و کنترل جانوران موذي و شتستوي 2 هزار و 377 مورد مخزن از جمله مهمترين اين فعاليت ها است.
وي به فعاليت هاي ترافيکي در طرح ويژه نگهداشت شهر نيز اشاره کرد و گفت: بازسازي ايستگاه هاي حمل ونقلي، بهسازي 5 پايانه حمل و نقل عمومي، اجراي طرح ايمن سازي معابر پرتردد و رفع خطر از دو موقعيت حادثه خيز در ميدان معلم و خيابان ورامين و 6 مورد مناسب سازي ويژه سالمندان و توان يابان از جمله اقدامات ترافيکي طرح فوريتي نگهداشت شهر است که در بازه زماني 15 مرداد تا 5 شهريور اجرا مي شود.
صفوي با اشاره به اهميت فعاليت هاي اجرايي معاونت شهرسازي و معماري يادآور شد: رسيدگي به سدمعبر کارگاه ها، مصالح و نخاله هاي ساختماني، ساماندهي حصارکارگاهي، نظارت و کنترل ساخت و سازهاي ساختماني، کنترل و رعايت تمهيدات ايمني کارگاه هاي ساختماني، ساماندهي و اجراي پوشش ساختمان هاي در حال احداث نيز به صورت ويژه در دستور کار مديريت شهري است.
شهردار منطقه 20 يادآور شد: تمامي فعاليت هاي در حال اجرا در طرح رسيدگي ويژه امور نگهداشت شهر به صورت مدام ومستمر از سوي کميته هاي نظارتي و ميداني مورد پايش و ارزيابي قرار مي گيرد تا بهترين خدمات به شهروندان ارائه شود و شهروندان مي توانند درخواست هاي خود را از طريق سامانه هاي 1888 و 137 به اطلاع مجموعه مديريت شهري برسانند تا همزمان با اين طرح مورد بررسي و رسيدگي قرار بگيرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید