آغاز به کار جشن بزرگ داستان تابستان درمنطقه 21

    کد خبر :80590

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 21از برگزاري جشن بزرگ “داستان تابستان” در راستاي غني سازي اوقات فراغت و همچنين ارتقاي سطح کيفيت زندگي و تقويت روحيه نشاط و شادابي شهروندان در بوستان نيلوفر اين منطقه خبر داد.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، امير جاويد پور معاون امور اجتماعي و فرهنگي اين منطقه با اشاره به اهداف اجراي اين طرح که معرفي الگوي سبک زندگي اسلامي–ايراني، تعظيم شعائر اسلامي و اعياد مذهبي و گسترش فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي مرتبط با سيره و آموزه هاي زندگي ائمه معصومين (عليهم السلام)است، گفت : با برنامه ريزي مديريت شهري و مشارکت سراي محلات سيزده گانه و مساجد محوري منطقه21 در ايام تابستان جشنواره هاي فرهنگي، هنري، ورزشي، تفريحي و سلامت-محور در سطح اين منطقه به صورت هفتگي برگزار مي شود.
جاويد پور با تاکيد بر تعميق و نهادينه سازي مولفه هاي شاد زيستن در اسلام و ارتقاي نشاط اجتماعي عموم شهروندان در سطح محلاتسيزده گانهمنطقه21افزود: طي دهه کرامت اين جشنواره با برنامه هاي متنوع و شاد راه اندازي شد و به مناسبت هاي مختلف در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.
اجتماعي و فرهنگي منطقه21 به همکاري و مشارکت تنگاتنگ سراي محلات 13گانه با اين معاونت اشاره کرد و گفت:در اين جشنواره از ظرفيت هاي سراي محلات براي خدمت رساني به شهروندان منطقه استفاده مي شود.
جاويد پور در پايان يادآور شد:اميدواريم با برنامه ريزي هاي انجام شده در خصوص اجراي دقيق و پر محتواي اين برنامه ها شاهد برگزاري برنامه اي در شان شهروندان و متناسب با نيازهاي انان باشيم .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید