تجليل از دختران حافظ قرآن و هم نام با حضرت معصومه(س)

    کد خبر :80575

در مراسم تکريم مقام دختر از دختران حافظ قران و 57 نفر از پرسنل دختر و همچنين فرزندان دختر کارمنداني که نامشان مزين به يکي از القاب زهرا و يا معصومه بوده تجليل شد.

به گزارش  آريا و به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه 13 ، معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 13 با همکاري معاونت توسعه منابع انساني ،اقدام به برگزاري مراسم تکريم مقام دختر با حضور قائم مقام ، معاونين توسعه منابع انساني و اجتماعي و فرهنگي ، مشاور شهردار در امور بانوان و جمعي از مديران ، پرسنل بانوي شاغل در مجتمع فرهنگي کوثر کرد.
ياسر گريواني معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه ضمن خير مقدم به حاضرين، اين مراسم را فرصتي مغتنم جهت تکريم مقام حضرت معصومه(س) و دختران پاک سرشت ايران اسلامي خواند و تأکيد کرد: دختران ما بايد اهميت جايگاه زن بودن و مادر بودن را بدانند.
وي افزود: افزايش خودباوري و اعتماد به نفس، گسترش فرهنگ حيا و حجاب، اصلاح نگرش هاي جامعه و خانواده نسبت به دختران و همچنين ارائه الگوهاي مناسب و بهره مندي از الگوهاي ديني براي انتخاب روش زندگي بهتر از جمله اهدافي است که متوليان امور فرهنگي براي ارتقاء جايگاه دختران جامعه به دنبال آن هستند و معتقدم برنامه ريزي و تهيه امکانات براي اين قشر از جامعه که مادران فردا هستند، جامعه را با سرعت بيشتري به سمت کمال و سعادت رهنمون خواهد کرد.
ياسر گريواني خاطرنشان کرد: دختران امروز، مادران فرداي اين جامعه به شمار مي روند و از اين رو ضروري است تا علاوه بر سلامت جسم و روح، به ارتقاء جايگاه آموزشي، علمي، معنوي، اجتماعي و فرهنگي آنان توجه بيشتري کرد و بسترهاي لازم را براي مشارکت هرچه بيشتر آنان فراهم ساخت.
معاون شهردار منطقه 13 در پايان تصريح کرد: اميدوارم شخصيت حضرت معصومه(س) در جهت الگو سازي براي بانوان به ويژه دختران، پيشرو و تحول آفرين باشد.
اجراي کنسرت با هنرمندي خواننده شهرام شکوهي ، استندآپ کمدي علي مشهدي و .. از ديگر بخش هاي مراسم بود که با استقبال شرکت کنندگان رو به رو شد.
در اين مراسم از 57 نفر از پرسنل دختر و همچنين فرزندان دختر کارمنداني که نامشان مزين به يکي از القاب زهرا و يا معصومه بوده با اهداي سرويس 28 پارچه زرين تجليل شد
همچنين در پايان مراسم با برگزاري قرعه کشي ، جوايز ارزنده اي به قيد قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید