به همت ماهنامه تجارت طلايي:

همايش تقدير ازبرندهاي برتر مراکز خريد کشور به خانه چهارم رسيد

    کد خبر :80554

پس از برگزاري سه دوره همراه با موفقيت، در شهريور ماه امسال مراسم تقدير و تجليل از برندهاي‌ برتر مراکز خريد و مجتمع‌هاي تجاري سراسر کشور، به خانه چهارم مي‌رسد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي مؤسسه تجارت طلايي، مهندس شاهرخ کشاورز در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در 3 دوره گذشته کوشش شده است تا با توجه به شاخص‌هاي کمي و کيفي و ارزيابي کارشناسانه و علمي در ارتقاي سطح خدمات مراکز خريد و مجتمع‌هاي تجاري و برندهاي فعال در آن‌ها مؤثر باشيم.
مديرعامل مؤسسه تجارت طلايي به نتايج اين همايش در سالهاي گذشته اشاره کرد و گفت:در نتيجه برگزاري اين همايش در دوره‌هاي قبل شاهد ارتقاي سطح خدمات اين مراکز و بالا رفتن کيفيت در تمام زمينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از جمله ساخت، بهره‌برداري و ارايه خدمات بوده‌ايم که در نوع خود بي‌نظير است.
کشاورز در خصوص همايش پيش‌رو گفت: همايش چهارم از ويژگي‌ها و تفاوت‌هاي خاص خود برخوردار است. اين مؤسسه تلاش کرده است که هر سال نسبت به سال قبل تغييرات قابل توجهي را در برگزاري اين مراسم ارائه کند. امسال نيز شاهد تحولات جدي در عرصه اجرا ي برنامه و تقدير ها خواهيم بود.
وي تصريح کرد: تقدير از فعالان اين صنعت در عرصه کارفرمايان، کارشناسان، معماران، مديران و صاحب‌نظران و استفاده از مطالب علمي مديران داخلي و خارجي اين صنعت، بخش ويژه‌ اين دوره خواهد بود. همچنين از مراکز خريدي که در طول دوره قبل تا اين دوره افتتاح و بهره برداري شده‌اند نيز تقدير خواهد شد.
مهندس شاهرخ کشاورز افزود: تقدير از چهار چهره‌ ماندگار در صنعت مراکز خريد، تقدير از 5 چهره ماندگار صنعت خرده فروشي ، از بخش‌هاي ديگر اين آيين خواهد بود.
مديرعامل موسسه تجارت طلايي تأکيد کرد: تقدير از مقام آتش‌نشان‌ و شهداي آتش‌نشان و برگزاري مراسم يادبود سردبير فقيد مجله «دنياي تصوير» علي معلم و مرحوم زيداله صفري کارفرماي مرکز خريد الماس ري نيز از ديگر بخش‌هاي مراسم خواهند بود.
صاحب امتياز مجله تجارت طلايي به تقدير از 15 برند برتر در شاخص توسعه و افزايش و افتتاح شعبه در مراکز خريد اشاره کرده و اعلام کرد: انتخاب‌ها براساس بازديدهاي ميداني توسط هيئت‌هاي داوري، و نظرسنجي‌هاي متعدد، اعزام نمايندگان و بازرسان و ناظران انجام شده است و با بسياري از صنوف مکاتباتي صورت گرفته است تا بهترين نتايج اخذ شده و در اعلام داوري‌ها و انتخاب‌ها اعمال گردد.
مهندس شاهرخ کشاورز اعلام کرد: ما هر سال شاهد افزايش استقبال فعالان حوزه خرده فروشي از اين مراسم هستيم و به همين دليل هم سعي در افزايش و ارتقاي کمي و کيفي آن بوده‌ايم. سخنران‌هاي علمي اين همايش از بهترين و زبده‌ترين اساتيد انتخاب شده‌اند.
وي گفت: در ديداري که اخيرا با فعالان و مديران برخي از مراکز خريد خاورميانه در دوبي داشتم ، گزارش و روند فعاليت‌هاي اين مؤسسه موسسه تجارت طلايي را برايشان توضيح داده و از حضورشان در جهت تبادل اطلاعات مديريت و بهره برداري مراکز خريد دعوت به همکاري مشترک کرديم..
شاهرخ کشاورز در پايان تأکيد کرد: صنعت مراکز خريد و متجمع‌هاي تجاري در ايران نيازمند انجام فعاليتهاي علمي و کارشناسي همراه با ارزيابي‌هاي جدي از سوي مردم، نهادهاي مدني و سازمان‌هاي ذيربط دارد تا از يکنواختي و رکود به دور بوده و به سمت رشد و ارتقاي کمي و کيفي رسيده و فراتر از آن هم برود. تجارت طلايي نيز به عنوان يک مؤسسه علمي و تخصصي و يک رسانه تخصصي و تأثير گذار، نقش مؤثري در اين روند داشته و با نوگرايي در عرصه برگزاري همايش همواره حامي اين روند بوده و خواهد بود و بي ترديد امسال و سال‌هاي آتي شاهد نوآوري‌هاي بي‌ نظيري در اين زمينه هستيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید