2 ميليارد لوازم خانگي قاچاق در خانه ويلايي

    کد خبر :80525

فرمانده انتظامي استان البرز از کشف لوازم خانگي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال از يک خانه ويلايي در باغستان کرج خبر داد .
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «کامراني صالح» در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش هايي مبني بر دپوي كالاي قاچاق در يک خانه ويلايي در منطقه باغستان ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 19 باغستان قرار گرفت.
وي گفت: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن محل مذکور و اطمينان از دپو کالاهاي قاچاق در آن مکان ، با هماهنگي مقام قضائي ، به محل اعزام و در بررسي آنجا يک صد دستگاه ماشين لبا سشويي ، کولر گازي و تعداد زيادي کارتن هاي خالي با ليبل هاي شرکت هاي تقلبي کشف کردند.
اين مقام انتظامي با بيان اين که کالاهاي مکشوفه ، فاقد فاكتور خريد بوده، گفت : متهم در تحقيقات اوليه به جرم خود مبني بر وارد کردن کالاهاي ارزان قيمت و بي کيفيت از يکي از شهرهاي مرزي غرب کشور و دپوي آن ها در يک منزل ويلايي اعتراف کرد.
سردار کامراني صالح در ادامه گفت : متهم پس از جعل برندهاي اصلي شرکت هاي معتبر و چاپ آن ها بر روي جعبه اين لوازم ،آنها را با صدور ضمانت نامه هاي جعلي به قيمت اصلي روانه بازار مي کرد .
فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اين که متهم دستگير شده با قرار وثيقه 6 ميلياردي روانه زندان شد گفت : قيمت تقريبي کالا هاي مکشوفه دو ميليارد و 500 ميليون ريال از سوي کارشناسان برآورد شده است .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید