سردار رادان :

شهدا به وعده الهي در دنيا و آخرت ايمان داشتند/آرامش و امنيت امروز كشورمان ثمره خون پاك شهيدان است

    کد خبر :80506

رئيس مركز مطالعات راهبردي ناجا گفت : شهدا پايبند به دين اسلام بودند و به گذرا بودن دنيا و وعده هاي الهي ايمان داشتند .
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” احمدرضا رادان ” در مراسم يادواره سردار شهيد “علي اكبر زارع مجرد” فرمانده گردان شهدا در جمع مسئولان ،خانواده هاي شهدا و جمعي از همرزمان وي در مسجد فاطميه كاشان حضور يافت و اظهار داشت : شهيدان به دين اسلام پايبند بودند و به وعده هاي الهي در دنيا و آخرت ايمان كامل داشتند.
وي شهدا را جزء سرمايه هاي گران بهاي اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: تكريم خانواده هاي معظم شهيدان و ادامه راه آنان بالاترين عبادت است.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: همه ما مديون شهدا و خانواده هاي معظم آنها هستيم و انگيزه و توان خود در راستاي ايجاد امنيت و آباداني كشور را از وجود پاك و سبز خانواده هاي شهيدان دريافت مي کنيم .
سردار رادان تكريم خانواده هاي شهيدان گرانقدر اين مرز و بوم را وظيفه ديني، ارزشي و انساني دانست و اظهار داشت : مهم ترين پيام شهدا حمايت از ولايت فقيه بوده و آرامش و احساس امنيتي كه امروز بر كشور ما حكم فرماست ثمره خون پاك شهيدان است .
رئيس مركز مطالعات راهبردي ناجا در پايان ضمن ديدار با خانواده سردار شهيد “علي اكبر زارع مجرد” خاطر نشان كرد: ارج نهادن به جايگاه والاي شهيدان و ادامه راه آنان از وظايف تک تک مردم است كه اميدواريم اين مسير همواره ادامه يابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید