«یاردا» را در خوزستان می‌سازم

    کد خبر :80454

فریدون نجفی فیلم سینمایی «یاردا» را در خوزستان می‌سازد.

فریدون نجفی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر فیلمنامه آماده ای با عنوان «یاردا» در دست دارم که برای به دست آوردن حمایت های مالی باید این فیلمنامه را به شورای راهبری و سیاستگذاری کودک و نوجوان ارسال کنم تا بتوانم منابع مالی برای ساخت این اثر را به دست بیاورم.

وی با اشاره به اینکه «یاردا» را در خوزستان و در اهواز و اطراف مسجد سلیمان می سازد، عنوان کرد: این فیلم نیز مانند «اسکی باز» درباره نوجوانان و روایتگر قصه یک پسر ۱۲ ساله ای است که می خواهد در مسابقات سوارکاری شرکت کند اما با توجه به اینکه اسب او فروخته شده است یک اسب دیگر را به امانت می گیرد ولی ۲ روز قبل از برگزاری مسابقه این اسب که نامش یاردا است، گم می شود و ما در این فیلم تلاش این نوجوان و دوستانش را برای پیدا کردن اسب می بینیم.

نجفی بیان کرد: بخش هایی از «یاردا» در اروندکنار یعنی مرز بین ایران و عراق فیلمبرداری می شود از همین رو ارتباط این بچه ها را نیز در فیلم می بینیم. درباره زمان فیلمبرداری این اثر هم باید بگویم با توجه به اینکه این روزها هوای خوزستان بسیار گرم است، به نظرم اواسط پاییز یعنی آبان ماه زمان خوبی برای آغاز فیلمبرداری «یاردا» باشد.

این کارگردان در پایان درباره زمان اکران «اسکی باز» گفت: چندی پیش پروانه نمایش این فیلم سینمایی را دریافت کردیم اما باید بررسی کنیم تا ببینم چه زمانی برای اکران آن مناسب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید