مریم کاظمی تئاتری کمدی تولید می‌کند

    کد خبر :80448

مریم کاظمی قصد دارد از ۱۱ شهریورماه کارگاهی آموزشی را با حضور هنرمندان تئاتر ورامین برگزار و با همراهی این هنرمندان، تئاتری کمدی تولید و اجرا کند.

مریم کاظمی که این روزها نمایش «خسیس» را در پردیس تئاتر تهران اجرا می کند درباره بازخورد مخاطبان و وضعیت اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش «خسیس» هر شب به صورت میانگین میزبان ۲۰۰ تماشاگر و مخاطب علاقه مند به تئاتر است که در پردیس تازه تأسیس تئاتر تهران بازخورد خوبی است. برای اینکه مخاطبان استقبال بیشتری از آثار پردیس تئاتر تهران داشته باشند، نیازمند زمان است و اینکه اجرای یک اثر نمایشی استمرار بیشتری داشته باشد تا مخاطبان بیشتری در جریان اجرای آن قرار بگیرند.

وی درباره زمان پایان اجرای عمومی نمایش «خسیس» افزود: ۳۰ اجرای نمایش «خسیس» روز ۳ شهریورماه به پایان می رسد و باید دید که آیا اجرای این نمایش تمدید می شود یا نه.

کاظمی درباره مخاطبان هدف این اثر نمایشی اظهار کرد: الزاما مخاطبان نمایش «خسیس» کودک نیست ولی به دلیل فانتزی، موزیک و کمدی های فیزیکالی که دارد، دارای جذابیت هایی تصویری برای کودکان ۵ تا ۶ سال به بالا است.

کارگردان نمایش «خسیس» درباره اینکه آیا تمایلی به اجرای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر دارد یا نه، یادآور شد: این اثر نمایشی دارای ۵۰ نفر عوامل تولید و اجرا است و از این رو سفر نمایش «خسیس» به شهرهای دیگر پر خرج خواهد بود ولی اگر این هزینه ها تأمین شود خیلی مایل هستم که در شهرهای دیگر هم نمایش «خسیس» را اجرا کنم.

این کارگردان و بازیگر تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود گفت: قرار است از ۱۱ شهریورماه کارگاهی آموزشی را با حضور هنرمندان تئاتر ورامین برگزار کنم که از سوی اداره کل ارشاد استان تهران تدارک دیده شده است. این کارگاه قرار است طی ۱۰ جلسه برگزار شود.

کاظمی در پایان اظهار کرد: قرار است نتیجه برگزاری این کارگاه آموزشی به اجرای یک اثر تئاتری ختم شود که برای این منظور نمایشنامه ای کمدی را مدنظر دارم و احتمالا با در نظر گرفتن تمرین های این اثر، تعداد جلسات کارگاه آموزشی افزایش پیدا کند. طبق پیش بینی هایی که انجام شده است، این اثر نمایشی بهمن و اسفندماه سال جاری اجرا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید