سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی ۲۴ مرداد آغاز به کار می‌کند

    کد خبر :80390

سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور بیش از ۹۰ نهاد و شرکت تولید کننده اسباب‌بازی ظهر روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علاوه بر حضور مرکز سرگرمی‌های سازنده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و غرفه‌های مرتبط با کانون، 80 نهاد و شرکت تولید و عرضه کننده در بزرگ‌ترین رویداد جشنواره‌ای اسباب‌بازی شرکت خواهند کرد.

«در سالن 2هزار متری فضایی بالغ بر 874 مترمربع و در سالن 3هزار متری، 1324 مترمربع به غرفه‌ها اختصاص ‌داده شده است. در مجموع 90 غرفه در این دوره میزبان تولید کنندگان و عرضه کنندگان اسباب‌بازی است.

در عین حال، فضایی بالغ بر 550 متر به بازی‌های بومی محلی ایران همچون طناب‌کشی، عمو زنجیرباف، یک قل دوقل، لی لی، دوزبازی و… اختصاص داده شده است، تا مراجعه کنندگان ضمن یادگیری بازی‌ها بتوانند به صورت فردی و گروهی در این فضا بازی‌ها را انجام دهند.»

بر این اساس، مجموعه شهر توپ، موسسه ذهن نو، شرکت با فرزندان، شهر کودک، طراحان خلاق فردای پارسه، فروشگاه آنلاین اسباب‌بازی هپیلی، کانون سنجش و افزایش هوش کودک و نوجوان، کاوش ایده تکاپو، گیاه جوان، بازی کار کودک، انتشارات پژواک دانش، انتشارات آذرفر، جهاد دانشگاهی استان قزوین، دنیای کودک خلاق، شرکت رد تویز، بازی فکری فرا هوش، آوای طبیعت پایدار تنها بخشی از شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی هستند.

همچنین غرفه‌ی مشاوره برای والدین و مربیان در این نمایشگاه دایر می‌شود که قرار است متخصصان این حوزه در روزهای برگزاری جشنواره در مورد کاربردهای مختلف اسباب‌بازی‌ها با مراجعه کنندگان صحبت کنند.

اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌های کودک نیز برای سومین بار پیاپی در این جشنواره اسباب‌بازی‌ها بازدید‌کنندگان را جمع‌آوری و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌دهد.

در عین حال، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی این جشنواره از روز نخست پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین در فضای عمومی نمایشگاه عروسک‌های غول پیکر قرار است به اجرای نمایش برای کودکان بپردازند.

سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ساعت بازدید این نمایشگاه 14 تا 22 اعلام شده است. این نمایشگاه تا 28 مرداد دایر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید