جدیدترین اخبار
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷ اقتصادی کد خبر :80375

شرکت‌های مسافری تاوان آزمون و خطا را پس می‌دهند

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری با بیان این که نباید ما تاوان آزمون و خطا را بدهیم از اجرای برنامه شبکه سیر حمل‌ونقل عمومی مسافری توسط سازمان راهداری به عنوان یک اشتباه یاد کرد و گفت:‌ معتقدم باید شرایط صنف و مردم را در این برنامه‌ها می‌دیدیم.

به گزارش  احمدرضا عامری در حاشیه همایش همپیمانی خط سیر شرکت‌های مسافری با بیان این‌که به نظرم ما نباید تاوان آزمون و خطا را بدهیم،‌ یکجا باید بشینیم و عاقلانه فکر کرده و سیاستگذاری کنیم، اظهار کرد:‌ همواره در حال آزمون و خطا هستیم،‌ شرایطی در این مملکت بود و قبل از انقلاب حدود ۵۲ شرکت مسافربری را در تهران داشتیم.

وی ادامه داد:‌ یک روز آمدند و گفتند باید این شرکت‌ها منحل و تعاونی‌های مسافربری تشکیل شود.

وی با یادآوری این‌که در سراسر ایران ۱۷ تعاونی مسافربری تاسیس شد، تصریح کرد:‌ این در حالی بود که یکباره بیش از ۳۰۰۰ شرکت ثبت شد، امروز می‌گویند این شرکت‌ها اضافه است و می‌خواهند آنها را تجمیع کنند.

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری با بیان این‌که تخریب خیلی راحت است، اظهار کرد: با هزینه‌های سنگین زحمت می کشند شرایطی را فراهم کنند که به گذشته برگردیم.

عامری با اشاره به این‌که با این داستان‌ها به شرایط ۲۵ سال پیش برمی‌گردیم، اظهار کرد:‌شرکت‌های همنام که در یک شبکه سیر می‌کنند مزیت‌هایی دارد؛ به عنوان مثال مسافرانی که بلیت تهیه می‌کنند می‌توانند شرکت‌هایی که سرویس بهتری ارائه می‌دهند را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: معتقدم باید شرایط صنف و مردم را در این برنامه‌ها می‌دیدیم و هر بگذاریم اصناف برنامه‌ریزی کنند برنامه بهتر اجرا می‌شود.

وی با یادآوری این‌که اشتباه این بخش مربوط به حاکمیت بوده است، گفت:‌امیدواریم حاکمیت این اجازه را بدهد که آب رفته به جوی برگردد و عوارض آن کمتر باشد.

وبگردی

روی خط خبر

  • رئیس جمهور به چالش «رشیدپور» جواب می‌دهد؟
  • علی مطهری: انتشار فیلمی از جلسه خبرگان رهبری مسئله مهمی نبود/ اینکه مردم از مباحثات مجلس خبرگان آگاه شوند امر مثبتی است
  • رمزگشایی از شرط و شروط ترامپ برای «برنامه موشکی ایران» /کارشناس مسائل نظامی: موشک های ایران دفاعی است نه تهاجمی
  • هر ایرانی باید تنها یک دفترچه بیمه داشته باشد
  • وقتی مادری ار روی فقر مجبور می شود فرزند خود را به دیگری واگذار کند!
  • خداحافظی «لیسانسه‌ها» از تلویزیون
  • تأکید معاون شهردار تهران بر توسعه دوچرخه سواری در پایتخت
  • توضیحات پلیس درباره خبر آتش سوزی در شهرداری
  • ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا
  • کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷
  • همان «پنج نفری» که توانایی بر هم زدن بازار ارز را دارند، رئیس بانک مرکزی کنید!
  • صادرات زعفران ۳۳ درصد بیشتر شد
  • دلیل ممنوعیت واردات تیلاپیا حمایت از تولید داخل اعلام شد
  • حذف کاغذ از فرایند مالیاتی
  • برنامه ترکیه برای کاهش وابستگی به واردات
  • فراخوان بانک مرکزی برای فروش ارز به صراف‎ها
  • تناقض میان وجود “پرستار بیکار” و “کمبود پرستار” برطرف شود
  • عرضه ۱۰۳ ایده نوآورانه به ایده بازار صنعت حمل‌و‌نقل
  • موافقت وزیر کشور با تشکیل شورای گفت‌وگوی سیاسی
  • ادعــــــــــــای مسئـــولانه
  • اعتماد به نهادهای دولتی و غیر دولتی آمریکا به شدت کاهش یافته است
  • کارشناس سیاست هسته‌ای: اون از عاقبت صدام و قذافی می‌ترسد
  • پارلمان عراق برگزاری انتخابات در ۱۲ مه را تصویب کرد
  • برجام منجی مالی ایران در حادثه سانچی
  • آخرین وضعیت بیمه سانچی/ با خصوصی شدن بیمه‌ها فشار روی دولت کمتر می‌شود
  • جولان آبمیوه‌های عربی و قاچاق در بازار/ پای چه کسانی درمیان است؟
  • دلار نخرید؛ قیمت‌ها پایین می‌آید
  • تحلیل آخوندی از پشت پرده مؤسسات اعتباری غیرمجاز
  • کشف محموله بزرگ سلاح های آمریکایی در غوطه شرقی
  • مواضع ترامپ علیه ایران «هارت و پورت» است