شرکت‌های مسافری تاوان آزمون و خطا را پس می‌دهند

    کد خبر :80375

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری با بیان این که نباید ما تاوان آزمون و خطا را بدهیم از اجرای برنامه شبکه سیر حمل‌ونقل عمومی مسافری توسط سازمان راهداری به عنوان یک اشتباه یاد کرد و گفت:‌ معتقدم باید شرایط صنف و مردم را در این برنامه‌ها می‌دیدیم.

به گزارش  احمدرضا عامری در حاشیه همایش همپیمانی خط سیر شرکت‌های مسافری با بیان این‌که به نظرم ما نباید تاوان آزمون و خطا را بدهیم،‌ یکجا باید بشینیم و عاقلانه فکر کرده و سیاستگذاری کنیم، اظهار کرد:‌ همواره در حال آزمون و خطا هستیم،‌ شرایطی در این مملکت بود و قبل از انقلاب حدود 52 شرکت مسافربری را در تهران داشتیم.

وی ادامه داد:‌ یک روز آمدند و گفتند باید این شرکت‌ها منحل و تعاونی‌های مسافربری تشکیل شود.

وی با یادآوری این‌که در سراسر ایران 17 تعاونی مسافربری تاسیس شد، تصریح کرد:‌ این در حالی بود که یکباره بیش از 3000 شرکت ثبت شد، امروز می‌گویند این شرکت‌ها اضافه است و می‌خواهند آنها را تجمیع کنند.

رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری با بیان این‌که تخریب خیلی راحت است، اظهار کرد: با هزینه‌های سنگین زحمت می کشند شرایطی را فراهم کنند که به گذشته برگردیم.

عامری با اشاره به این‌که با این داستان‌ها به شرایط 25 سال پیش برمی‌گردیم، اظهار کرد:‌شرکت‌های همنام که در یک شبکه سیر می‌کنند مزیت‌هایی دارد؛ به عنوان مثال مسافرانی که بلیت تهیه می‌کنند می‌توانند شرکت‌هایی که سرویس بهتری ارائه می‌دهند را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: معتقدم باید شرایط صنف و مردم را در این برنامه‌ها می‌دیدیم و هر بگذاریم اصناف برنامه‌ریزی کنند برنامه بهتر اجرا می‌شود.

وی با یادآوری این‌که اشتباه این بخش مربوط به حاکمیت بوده است، گفت:‌امیدواریم حاکمیت این اجازه را بدهد که آب رفته به جوی برگردد و عوارض آن کمتر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید