رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف خبر داد:

ابلاغ شیوه‌نامه پیشگیری از مصرف مواد در بین دانشجویان

    کد خبر :80314

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی برنامه جامع و چندوجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم خبر داد.

به گزارش ایلنا، میترا آقاجانی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف گفت: باتوجه به ابلاغ شیوه نامه اجرایی برنامه جامع و چند وجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه های تابع وزارت علوم، کارگاه آموزشی توجیهی اجرای برنامه پیشگیری از مصرف مواد (طرح پیام) ویژه مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌های تابع وزارت علوم ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

او افزود: پدیده اعتیاد و سو مصرف مواد، یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین نسل جوان است که یافتن راه حل مناسب برای آن نیاز به شناسایی و تبیین درست دارد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف گفت: در این کارگاه‌ها که با شرکت مسئولان و کارشناسان دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد، شیوه اجرای برنامه جامع و چند وجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشگاه‌ها و همچنین درمان شناختی رفتاری مختصر، توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود.

به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، آقاجانی گفت: در این کارگاه به موضوعاتی در زمینه آشنایی با برنامه جامع پیشگیری و مراحل آن، تشکیل کمیته‌ها و زیرگروه‌ها، مراحل توانمندسازی، خط مشی – تحلیل وضعیت و نیازسنجی، نقش کانون همتایان و آشنایی با انواع مداخلات مختصر و پیشگیری از عود پرداخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید