رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد:

نقش موثر فرماندهان در زمینه تربیت نیروهای متعهد و کارآمد

    کد خبر :80304

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نقش موثر فرماندهان و مسئولان ناجا در زمینه تربیت نیروهای متعهد و کار آمد گفت: دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست در راستای مبانی دینی، انقلابی و قرآنی تربیت شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “ابوتراب بهرامی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی امین، اظهار داشت: نیروی انتظامی با مخاطبان متعددی روبه رو است و هرکس باید به اندازه توانایی خود در تربیت دانشجویان تلاش کند.

وی به عوامل موثر بر تربیت صحیح دانشجو و فراگیری علم و دانش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: اساتید این دانشگاه، در زمینه فراگیری علوم دینی و تربیتی می توانند مشوق خوبی باشند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تقویت روحیه جهادی و انقلابی، مطرح کرد: هدف اصلی این دانشگاه می بایست تربیت دانشجویان براساس مصدایق معظم له باشد. همه کسانی که در این دانشگاه با دانشجویان ارتباط دارند خودشان می بایست از متدین ترین و مخلص ترین افراد باشند تا بتوانند روحیه دینی و ولایت مداری را در دانشجویان نهادینه سازند.

تربیت افسران دینی و انقلابی رویکرد جدی در دانشگاه علوم انتظامی امین

سردار” لطف‌علی بختیاری” فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش ما بر این است که از ظرفیت های علمی حوزه های معارف، علوم سیاسی و اخلاق اسلامی برای تربیت دانشجوی دینی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم انتظامی امین اجرای دوره های بصیرت ویژه اعضای هیئت علمی را از سال ۹۵ تاکنون آغاز کرده است، افزود: در زمینه بازنگری محتوای دروس و سرفصل های متون عقیدتی سیاسی هم اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تربیت دانشجوی دینی و انقلابی، بیان کرد: بر اساس مصوبات جلسه کمیسیون دینی و انقلابی، تلاش کردیم فرمایشات معظم له را در قالب کلید واژه های موثر در فضای دانشگاه نشر دهیم، حتی در فضای فیزیکی پیرامون دانشگاه هم این کلیده واژه ها نصب می گردد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین به تغییر فضای تبلیغاتی دانشگاه در قالب مبلمان فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت: این تغییر فضا با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شهرداری تهران در دست مرمت و بازسازی قرار دارد.

گفتنی است این مراسم در دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور فرماندهان، مدیران و اعضای هیئت علمی در سالن شهید “همایی فصیح” دانشکده فرماندهی و ستاد برگزار شد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین “قدرت عباسپور” تقدیر و روحانی رتبه ۱۸ حجت الاسلام والمسلمین ” هادی پور میرزایی ” به عنوان رئیس جدید عقیدتی دانشگاه امین معرفی شد.

هم چنین ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ اکبر رضازاده با اهدای لوح ، سرهنگ حسین جوادی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش بین‌الملل پلیس معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید