فلاح: فعالیت‌های دفاتر پیشخوان در راستای اهداف دولت الکترونیک است

    کد خبر :80205

دبیرکل کانون پیشخوان دولت با تشریح فعالیت‌های دفاتر پیشخوان دولت گفت: فعالیت‌های این دفاتر در راستای اهداف دولت الکترونیک است.

به گزارش ایسنا، علی فلاح در مورد فعالیت دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: دفاتر پیشخوان در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند و تا کنون برای پیشبرد فعالیت این دفاتر از هیچ کمک دولتی استفاده نشده است و خوشبختانه امروز ساختاری ایجاد شده که 16 هزار دفتر پیشخوان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و به مردم خدمات می‌دهند.

دبیرکل کانون پیشخوان دولت ادامه داد: توسعه خدمات ما با رشد حدود 135 درصدی از سال 92 تا امروز همراه بوده و به طور متوسط در هر شهرستان پنج دفتر و در هر روستا یک دفتر پیشخوان دولت فعال هستند.

وی با اشاره به اشتغال زایی توسط دفاتر پیشخوان دولت گفت: حدود 70 هزار نفر در بخش‌های مختلف دفاتر مشغول به کار هستند.

فلاح همچنین با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف دیگری مانند همراه اول و ثبت احوال در کشور در زمینه‌هایی خدمات می‌دهند به فعالیت بخش‌هایی همراستا با دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: دفاتر پلیس+10 و تامین اجتماعی به صورت مجزا فعالیت می‌کنند و این یکی از دغدغه‌های جدی دفاتر ما است. در چنین شرایطی مردم برای انجام کارهایشان با چند تابلوی مختلف مواجه می‌شوند که این مسئله چندان مناسب نیست.

دبیرکل کانون پیشخوان دولت با تأکید بر ضرورت رقابت های سالم بین بخش‌های دولتی و غیر دولتی گفت: باید به سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه فعالیت‌های این بخش در کشور توجه شود.

دبیرکل کانون پیشخوان دولت با تاکید بر به روز بودن دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد: ما به صورت بسته عمل نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم خود را به تکنولوژی روز در راستای اهداف دولت الکترونیک مجهز کنیم و در این راه مسئولان زیادی به ما کمک کردند و باید رفاقت جایگزین رقابت شود.

وی اضافه کرد: ما به دنبال کیفی سازی خدمات دفاتر پیشخوان هستیم و تلاش می‌کنیم در این راستا گام‌های مثبتی برداریم. به زودی باشگاه وفاداری دفاتر را آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم برای رضایت مردم که هدف مهم ماست به شکل بهتری خدمت رسانی کنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید