پیکر مطهر شهید مرزبانی در رامیان گلستان تشییع شد

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳

پیکر سرباز شهید معین بیانی از پرسنل مرزبانی که درحمله گروهک تروریستی، چهارشنبه گذشته در منطقه مرزی میرجاوه سیستان وبلوچستان به شهادت رسید صبح یکشنبه با حضور مردم و مسئولان رامیان در شرق گلستان تشییع شد.

دراین مراسم که از محل فرماندهی انتظامی رامیان آغاز شد و تا میدان مرکزی این شهر ادامه داشت، مردم با همراهی سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان، فرمانده مرزبانی استان و فرمانده هنگ مرزی اترک به همراه فرماندار و ائمه جمعه شهرستان رامیان، پیکر این شهید مدافع وطن را تشییع کردند.
پس از برگزاری مراسم تشییع در رامیان، پیکر پاک شهید بیانی برای خاکسپاری به زادگاهش روستای گلند منتقل شد.
مراسم استقبال از این شهید مرزبان که به عنوان شهید مدافع وطن نامگذاری شده، عصر شنبه در مقابل مسجد جامع روستای گلند شهرستان رامیان برگزار شد و مردم بعد از نماز مغرب و عشا با این شهید وداع کردند.
سرباز شهید ‘معین بیانی’، چهارشنبه هفته گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در سیستان وبلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی به همراه 11 تن دیگر از همرزمان خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
** فرمانده مرزبانی گلستان: پاسخ مرزبانی به اشرار کوبنده است
فرمانده مرزبانی گلستان درحاشیه تشییع پیکر سرباز شهید ‘معین بیانی’ به ایرنا گفت: مرزبانی پاسخ کوبنده به دست نشاندگان استکبار جهانی می دهد.
سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی نژاد افزود: دشمنان گمان می کنند با چنین اقداماتی ملت ایران را مایوس می کنند اما بدانند که هر قطره خون شهیدان که به زمین ریخته می شود، نظام اسلامی را مقتدرتر از قبل می کند.
وی ادامه داد: حفظ حریم مرزها و امنیت آن توسط همه کشورها انجام می شود و کشورهای همسایه بویژه پاکستان بایستی درقبال اقدامات ضد امنیتی گروهک های تروریستی پاسخگو باشند و با آنان برخورد کنند.
وی تصریح کرد: این تروریست ها دست نشانده آمریکا و اسرائیل و به دنبال برهم زدن روابط 2 کشور مسلمان هستند.
شهرستان رامیان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید