حمایت بخش‌خصوصی از برنامه‌های توسعه‌محور وزیر کشور

    کد خبر :80151

 

رییسان اتاق های بازرگانی در پیامی به رئیس جمهوری نگاه توسعه محور وزیر پیشنهادی کشور و حمایت وی از بخش خصوصی را مشوق سرمایه گذاری مولد در کشور دانستند.

در بخشی از پیام رییسان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: تداوم تدبیر و امید و عقلانیت در قوه مجریه که با رای اکثریت قاطبه مردم ایران حاصل شد سرمایه ای گرانبها و ثروتی مشحون از سیاست ورزی خردمندانه می باشد و در کارنامه اجرایی دولت یازدهم نقش آرامش بخشی و ایجاد امنیت و ثبات اجتماعی در عرصه داخلی توسط وزارت کشور ستودنی و قابل تقدیر می باشد.

به گزارش  بازتاب  به نقل از ایرنا، رییسان اتاق های بازرگانی در این پیام ضمن تشکر از رئیس جمهوری به دلیل معرفی مجدد عبدالرضا رحمانی فضلی بعنوان وزیر پیشنهادی کشور تاکید کردند: وی علاوه بر ایفای رسالت نشاط و آرامش در سیاست داخلی کشور با نگاهی توسعه محور حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری متوازن و متعادل با رویکرد قابلیت های منطقه ای و با هدف افزایش منافع ملی و بهره وری از منابع عمومی را دنبال می کرد.

رییس جمهوری 17 مردادعبدالرضا رحمانی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

رویکرد وزارت کشور در دوره حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در وزارت کشور از سیاسی به اقتصادی تغییر کرده و تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دستور کار این وزارتخانه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید