شورای عالی انجمن‌های ایثارگران، مشاور کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شد

    کد خبر :80042

سخنگوی شورای عالی انجمن‌های ایثارگران گفت: محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، طی حکمی معاون حقوقی شورا را به عنوان مشاور خود در کمیسیون اصل نود منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، امیر عقیقی، سخنگوی شورای عالی انجمن‌های ایثارگران گفت: محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که مهمان جلسه شورای عالی بود طی حکمی معاون حقوقی شورا را به عنوان مشاور خود در کمیسیون اصل نود منصوب کرد.

وی گفت: این سومین نشست شورای عالی با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی است که در خصوص قوانین مرتبط با ایثارگران گفتگو و تبادل نظر می‌شود که جا دارد مجددا از نگاه ویژه ایشان به جامعه ایثارگری کشور تقدیر و تشکر شود.

سخنگوی شورای عالی افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون اصل نود آمادگی خود را برای پیگیری مسائل مرتبط با ایثارگران از جمله موضوع قانون جامع ایثارگران، قانون برنامه ششم توسعه و عدم اجرایی قوانین مربوط به آن‌ها وهمچنین همکاری همه جانبه با شورای عالی انجمن‌های ایثارگران اعلام و با انتصاب معاون حقوقی شورای عالی به عنوان مشاور خود این ارتباط را قوی‌تر و نزدیک‌تر کرد.

وی در خصوص چگونگی این ارتباط گفت: انشاالله از این به بعد با حضور نماینده شورای عالی در جلسات مرتبط کمیسیون اصل نود، ارائه نظرات تخصصی شورای عالی و پیگیری‌ها به شکل مستقیم از طریق این کمیسیون مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت.

عقیقی در پایان گفت: وظیفه اصلی شورای عالی انجمن‌های ایثارگران پیگیری مطالبات قانونی کل جامعه ایثارگری کشور اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است و همواره بر این موضوع تاکید شده است که حداقل، قانون مصوب مربوط به ایثارگران به درستی و کامل در دولت و به ویژه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شود که این امر نظارت دقیق متولیان را می‌طلبد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید