حضور ۱۵۰ مربی در دومین دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی

    کد خبر :80009

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور از حضور ۱۵۰ مربی در دومین دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی خبر داد.

محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره انگیزه‌ای که موجب برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان نوگل حسینی شد، گفت: در روایات بر توجه به تربیت فرزندان در سنین کودکی بسیار تأکید شده است، همچنین مقام معظم رهبری بارها در اهمیت پرداختن به این موضوع و ورود نوگلان حسینی به عرصه‌های فرهنگی تأکیداتی داشته‌اند، اینها از جمله انگیزه‌های مهمی بود که باعث شد به این عرصه ورود کنیم.

وی درباره هدف برگزاری این دوره نیز یادآور شد: هدف ما از برگزاری این دوره‌ها، تربیت سربازانی برای اسلام و تشیع است، در واقع هدفمان فقط تربیت مداح نیست، بلکه علاوه بر این، تربیت فرزندانی حسینی و انقلابی را درنظر داریم.

فراهانی افزود: برای تربیت چنین سربازانی نیاز به مربیان با اخلاص، با صداقت، با تقوا و دلسوز است، با وجود چنین افرادی قطعاً نوگلانی حسینی به معنای حقیقی تربیت می‌شوند و آینده کشور را رقم خواهند زند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خاطرنشان کرد: در عرصه نونهالان و نوجوانان مخاطبان بسیاری در این دوره‌ها حضور داشتند و خانواده‌ها نیز از این دورهها استقبال زیادی کردند، اما برای تربیت این نوگلان حسینی تعداد مربیان کم است.

وی افزود: هرقدر مربیان بیشتری تربیت شوند، باز هم کم است، چراکه استقبال نوجوانان و نونهالان زیاد است. در دومین دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی، 150 مربی حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید