حمایت رییس‌ کل بانک‌مرکزی از دو وزیر پیشنهادی

    کد خبر :79781

 

رئیس کل بانک مرکزی گفت: حضور مسعود کرباسیان و محمد شریعتمداری وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت تیم اقتصادی دولت دوازدهم را منسجم تر خواهد کرد.

«ولی اله سیف» روز دوشنبه، درباره ترکیب تیم اقتصادی دولت دوازدهم گفت: با استفاده از تجربه دولت یازدهم یکی از تحولاتی که قطعاً در دولت دوازدهم مشهود خواهد بود، هماهنگی و انسجام بیشتر در مجموعه دولت است. این عنصر در بین اعضای اقتصادی به صورت جدی تری وجود دارد. به گزارش  بازتاب  به نقل از ایرنا، سیف، معرفی شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت «بهترین گزینه» ارزیابی کرد و گفت: جناب آقای دکتر شریعتمداری از تجربیات و سابقه عملکردی درخشانی برخوردارند و بهترین گزینه برای وزارت صنعت معدن تجارت هستند.

وی همچنین وزیر پیشنهادی اموراقتصادی و دارایی را فردی «باتجربه» و «با پیشینه مثبت عملکردی» خواند و تصریح کرد: آقای دکتر کرباسیان نیز برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی چهره ای مناسب هستند و با تجربیات اجرایی خوبی که دارند، می توانند منشاء تحولات جدی در فضای اقتصادی و محیط کسب و کار باشند. ایشان در مسئولیت های قبلی به ویژه گمرک عملکرد بسیار مثبتی داشته اند.

محمد شریعتمداری که به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده، در کارنامه خود تصدی وزارت بازرگانی را در دولت اصلاحات (دولت های هفتم و هشتم) دارد.

مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز در دوه دهه گذشته در سطح معاون وزیران بازرگانی، نفت و اقتصاد ایفای مسئولیت کرده است؛ وی در دولت اصلاحات و دولت یازدهم رئیس کل گمرک ایران بود و دارای دکتری مدیریت بازرگانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید