محدودیت ترافیکی در محور سمنان _ ساری/تردد تریلی و اتوبوس تا ایمن‌سازی جاده، ممنوع

    کد خبر :79604

رئیس پلیس راه استان از برقراری محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد تریلی و اتوبوس در محور ساری _ سمنان تا ایمن سازی کامل این محور خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حسن خسروجردی” اظهار داشت: در پی بازدید فنی صورت گرفته پلیس در هفدهم خرداد ماه سال جاری از محور ساری – کیاسر و فولادمحله استان سمنان، مشکلات و موانعی مشاهده شد.

وی، وجود پیچ های پی در پی و عرض کم راه در برخی مقاطع و همچنین وجود پرتگاه های متعدد و بدون ایمنی در طول مسیر در حوزه استان مازندران را از مسائل مهم این محور اعلام کرد.

سرهنگ خسروجردی تصریح کرد: تا ایمن سازی کامل و رفع مشکلات این جاده، تردد تریلی و اتوبوس در محور سمنان ساری ممنوع است.

وی گفت: تعدادی از خودروهای سنگین با درخواست اداره کل راهداری و با مجوز پلیس راه استان مازندران در مسیر سمنان به ساری و بالعکس پس از آموزش کامل و کنترل در پاسگاه های پلیس راه می توانند با احتیاط ترددکنند.

خسروجردی گفت: همچنین برخی خودروها و اتوبوس ها با معرفی سازمان گردشگری برای بازدید مناطق دیدنی منطقه و با مجوز پلیس راه مجاز به تردد در این جاده هستند.

رئیس پلیس راه استان در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است این ممنوعیت تردد از دو سمت محور مورد نظر، توسط پلیس راه های سمنان و مازندران اعمال می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید