فعال سیاسی اصولگرا:

«علوی» مناسب‌ترین گزینه برای وزارت اطلاعات است

    کد خبر :79520

فعال سیاسی اصولگرا درباره معرفی «سید محمد علوی» وزیر پیشنهادی اطلاعات به مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد هستم در شرایط فعلی آقای علوی مناسب ترین گزینه برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است.

«حسین کنعانی مقدم» فعال سیاسی اصولگرا درباره معرفی« سید محمود علوی» به عنوان وزیر اطلاعات دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: وزارت اطلاعات در دولت یازدهم با توجه به موضوعات امنیتی که به وجود آمده بود، عملکرد خوبی داشت. یکی از ویژگی‌‌های بارز اقای علوی حفظ ثبات و امنیت در کشور است. ایشان چه در مسایل سیاسی و چه در مسایل امنیتی توانستند، ثبات خوبی را در کشور برقرار کنند.

کنعانی مقدم با اشاره به رابطه خوب وزیر اطلاعات با مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر اطلاعات در دولت یازدهم ارتباط خوبی با مجلس و نیرو های مسلح داشت و این همکاری و همدلی کمک به سزایی به تامین امنیت کشور کرد و همکاری و نزدیکی ارکان مختلف نظام سبب ایجاد ثبات پایدار در کشور شد.

او در پایان گفت: با توجه به موضوعاتی که به آنها اشاره شد، معتقد هستم در شرایط فعلی آقای علوی مناسب ترین گزینه برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید