مشاور علمی کمیسیون مشارکت های ستاد ساماندهی جوانان:

سلطانی فر بهترین گزینه برای ادامه حمایت از جوانان است

    کد خبر :79494

مشاور علمی کمیسیون مشارکت های ستاد ساماندهی جوانان سلطانی فر را بهترین گزینه برای ادامه حمایت از جوانان دانست.

رضا رستمی خزایی مشاور علمی کمیسیون مشارکت های ستاد ساماندهی جوانان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در خصوص عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: مدت زیادی از حضور سلطانی در وزارت ورزش و جوانان نمی گذرد اما با توجه به اعتمادی که او به جوانان ابراز داشته است و برنامه های خوبی که پیش گرفته است به نظر می رسد بهترین گزینه برای ادامه حمایت از جوانان سلطانی فر باشد.

او اظهار کرد: ما همچنان در فضایی هستم که نمی تواند جوانان را توانمند ببیند و حتی در برخی جاها موقعیت آن ها در شغلشان 100 درصدی نیست، بنابراین در این برهه حضور شخصی مانند سلطانی فر می تواند تاثیر زیادی داشت باشد.

به گفته ی او حضور سلطانی فر مبین یک نگاه راهبردی است نباید از این نکته غافل شویم که جوانان رکن اصلی پیشرفت هر کشور هستند.

مشاور علمی کمیسیون مشارکت های ستاد ساماندهی جوانان در خصوص بطحایی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: او از بطن و متن آموزش و پرورش برخاسته و به خوبی با مشکلات این حوزه آشنایی دارد.

رستمی افزود: من احساسم این است که باید به او اطمینان کرد و حالا هم که تجربه لازم را در این خصوص دارند می تواند بر اساس نقاط ضعف و قوتی که شناسایی کرده عمل کند .

او همچنین گفت: نکته مثبت دیگر بطحایی آشنایی با مسائل کارمندان وزرات و دغدغه مندی اوست، تجربه ی بطحایی در این سال ها باعث شده امکانات بالفعل و بالقوه وزراتخانه را بشناسد.

این کارشناس در پایان یادآورد شد: نگاه ویژه ای که بطحایی به منزلت و معیشت کارمندان دارد او را به بهترین گزینه برای وزارت تبدیل کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید