ارسال ۱۶۹۶ اثر به دبیرخانه دائمی جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵

دبیر جشنواره انجمن صنفی خبرنگاران با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها دائمی شد،گفت: در نخستین دوره برگزاری این جشنواره ۱۶۹۶ اثر از رسانه های مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شد.

 آئین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای کانون انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در فرهنگسرای اندیشه تهران و با حضور فعالان مطبوعاتی و اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

قرار است در این مراسم از آثار برگزیده ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره تقدیر به عمل آید و جوایزی به نفرات اول تا سوم هر بخش اعطاء شود.

حسن ضابطی؛ دبیر این جشنواره در ابتدای مراسم اختتامیه با ارائه گزارش کوتاهی از روند برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در هفت بخش مصاحبه، خبر، مقاله، گزارش، گزارش خبری، یادداشت و سرمقاله طی فراخوانی در سال 1395 آغاز به کار کرد و استقبال از آن به میزانی بود که به تمدید مهلت ارسال آثار انجامید.

وی افزود: مجموعا یک هزار و 696 اثر به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال شد که 51 اثر در قالب خبر، 126 گزارش خبری، 478 گزارش، 236 مصاحبه، 265 یادداشت و سرمقاله، 70 مقاله و 461 تیتر را شامل می‌شود.

ضابطی تصریح کرد: به دلیل تنگنای مالی نتوانستیم تمامی رشته‌ها را در جشنواره شرکت دهیم اما قول می‌دهیم از سال آینده علاوه بر رشته‌های در نظر گرفته شده در این دوره، رشته‌هایی مانند اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک را هم در دوره بعدی داشته باشیم.

وی گفت: خوشبختانه توانستیم دبیرخانه این جشنواره را به شکل دائمی برقرار کنیم.

این مراسم هم‌اکنون با سخنرانی مهدی فضائلی؛ از پیشکسوتان مطبوعاتی در حال برگزاری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید