بهره مندي شهروندان منطقه 20 از مزرعه خانواده

    کد خبر :79133

سراي محله شهادت منطقه 20 همزمان با ايام تعطيلات تابستانه، ميزبان ويژه برنامه هاي فرهنگي، آموزشي، تفريحي و مهارتي است و شهروندان براي تامين سرانه سبزيجات روزانه مي توانند از امکان مزرعه خانواده اين محل فرهنگي استفاده کنند.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، سراي محله شهادت منطقه 20 با ويژه برنامه هاي متنوع تابستاني در زمينه هاي هنري، آموزشي، تفريحي، اشتغال زايي آماده ارائه خدمات رساني به شهروندان علاقه مند است.
تورهاي گردشگري، مشاوره هاي شهروندي، برنامه هاي سلامت محور شامل ويزيت پزشک، تست قند خون و فشارخون، اعزام کارشناس به مدارس، مساجد، کارگاه هاي آموزشي و دوره هاي تقويت تحصيلي از جمله خدمات رايگان سراي محله شهادت است که همزمان با ايام تعطيلات تابستان و به منظور غني سازي اوقات فراغت شهروندان، به صورت ويژه به شهروندان ارائه مي شود.
سراي محله شهادت مجري طرح مزرعه خانواده است و شهروندان با دريافت آموزش هاي لازم مي توانند سرانه سيزيجات مصرفي خود و خانواده را از اين محل که حدود 200 مترمربع است و تمامي امکانات و آموزش ها به صورت رايگان ارائه مي شود، تامين کنند.
عرضه و فروش محصولات هنري و توليدي کارآفرينان محلي؛ راه اندازي خانه کتاب و مسابقات مقاله نويسي از طرح هاي خاص سراي محله شهادت است که با استفاده از ظرفيت هاي محلي انجام مي شود.
سراي محله شهادت در دولت آباد، جنب ميدان شهيد بروجردي واقع در بوستان شهيده فراهانيان واقع شده است و شهروندان متقاضي مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي http://shahadat.mytehran.ir مراجعه کنند و يا با شماره هاي 36653272، 33391772، 33775982 تماس بگيرند و يا از طريق شماره تلگرام 09377539858 عضو کانال اين سرا شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید