شهروندان‌ تهراني ميهمان ‌باغ‌خندان‌ در منطقه فرهنگي گردشگري عباس آباد

    کد خبر :79113

 

جشنواره تابستاني باغ خندان، در منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد برگزار مي گردد. اين برنامه، هر شب با حضور هنرمندان ، اهالي فرهنگ و ادب و چهره هاي شاخص پايتخت در ميدان مشاهير واقع در بوستان نوروز با مشارکت شبکه آموزش سيما ، از اواخر مرداد تا اوايل مهرماه اجرا خواهد شد .
به گزارش  آريا، اين جشنواره تابستاني با توجه به حضور پرشور شهروندان در اين مجموعه گردشگري با تلاش معاونت فرهنگي اجتماعي شرکت نوسازي عباس آباد، با هدف غني سازي اوقات فراغت در اين ايام، در زمينه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي و در سه بخش متشکل از، پرديس فرهنگي و ورزشي، استيج و بازار سنتي، برنامه هاي خود را تدارک ديده است.
گفتني است: در حاشيه جشنواره باغ خندان، غرفه هاي ارائه محصولات فرهنگي در راستاي ترويج سبک زندگي ايراني و اسلامي با رويکرد حمايت از توليدات ملي و صنايع دستي اختصاص داده شده است.
همچنين، در بخش استيج نيز هر شب با دعوت جمعي از فرهيختگان و اصحاب هنر و رسانه از ساعت 21 الي 24 ميزبان علاقه مندان حاضر در قطب فرهنگي گردشگري پايتخت است.
لازم به ذکر است که شهروندان مي توانند براي رسيدن به بوستان نوروز يکي از مسيرهاي معرفي شده ذيل را انتخاب نموده تا با حضور در اين برنامه لحظه هاي مفرحي را در کنار خانواده سپري نمايند :
– ميدان ونک، بزرگراه شهيد حقاني شرق، بعد از چهاراه جهان کودک، خيابان شهيدي.
– ميدان آرژانتين، خيابان آفريقا، ورودي دادمان.
– ميدان آرژانتين، خيابان آفريقا، ورودي شهرگل.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید