تدوین پلت‌فرم «بالگرد ملی» یکی از اهداف حوزه هوایی

    کد خبر :79088

در اختیار داشتن پلت‌فرم بالگرد ملی دور از دسترس نیست و این دستاورد عظیم یکی از اهداف تعیین‌شده در ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی است.

به گزارش  پویا؛ اهمیت مدیریت تخصصی پروژه‌های کلان و ملی در حوزه بالگردی سال گذشته نمایان شد و فعالیتهای خوبی در این حوزه صورت گرفت؛ به‌گونه‌ای که موجب این باور شد که داشتن پلت‌فرم بالگرد ملی دور از دسترس نیست.

همچنین شرکتهای بین‌المللی با علم به اینکه دیگر جمهوری اسلامی ایران تنها یک بازار مصرف بالگردی نیست و در حال تبدیل شدن به یک قدرت علمی و صنعتی بالگردی است، به‌دنبال برنامه‌های همکاری مشترک با صنایع بالگردی کشورمان هستند.

دستیابی به افتخارات بزرگ در صنعت بالگردی کشور راه پیش‌ِرو را متفاوت ساخته و افقهای جدیدی در برابر ما گشوده شده است؛ مفتخریم که در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی، از تمامی فعالان حوزه بالگردی، در صنایع، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش‌بنیان، شبکه همکاران، سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران، جهت هم‌افزایی و همفکری برای غلبه بر گلوگاه‌های صنعت بالگردی دعوت به عمل آوریم.

آینده صنعت بالگردی کشور نیازمند همکاری و تلاشهای خستگی‌ناپذیر همه ماست و امیدواریم اقتصاد هوایی کشور با گامهای بزرگ پیش‌ِروی حوزه بالگردی، مقاوم‌تر و بالنده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید