“روباه‌‌ها” خطری برای بخش زایمان بیمارستانی در انگلیس

    کد خبر :79066

مقامات بیمارستانی در بریستول انگلیس نسبت به حضور روباه‌ها در اطراف بخش زایمان این بیمارستان ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، مقامات این بیمارستان مدعی هستند که روباه می‌تواند از طریق پنجره به بخش زایمان بیمارستان وارد شود و نوزادان را تهدید کند.

بر اساس گزارش تلگراف، مسئولان بیمارستان Southmead در شهر بریستول طرح جمع‌آوری روباه‌های اطراف این بیمارستان را در دست بررسی دارند چون آنها معتقدند روباه‌ها می‌توانند با بالا رفتن از پنجره به داخل بخش زایمان وارد شوند و نوزادان تازه متولد شده را تهدید کنند.

طبق این گزارش، مقامات بیمارستان هفته گذشته اعلام کردند که با کمک یک گروه کنترل‌کننده آفات حیوانی از ایمنی مادران و نوزادان اطمینان حاصل می‌کنند.

با این حال، این پیشنهاد موجبات اعتراض مردم محلی و طرفداران حقوق حیوانات را فراهم آورده است چراکه آنها بر این اعتقادند که این روباه‌ها سالهاست که در اطراف بیمارستان زندگی می‌کنند و تاکنون خطری برای بیمارستان به وجود نیاورده‌اند.

این اعتراضات باعث شد بیمارستان طرح خود را برای مدتی متوقف کند و شرایط را دوباره مورد بررسی قرار دهد.

سخنگوی بیمارستان در این رابطه گفت: “روباه‌ها طی چندین سال به صورت مسالمت آمیز در این محل زندگی کرده‌اند اما اخیرا ما شاهد حضور روباهای بیشتری در اطراف بخش مادران بوده‌ایم.”

وی افزود:”برای روشن شدن این قضیه، ما با گروه کنترل آفات حیوانی ارتباط برقرار کردیم زیرا فکر می‌کردیم این حضور روباه‌ها ناهنجار و رفتارشان جسورانه‌تر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید