محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس

    کد خبر :79018

تصادف شدید پژو پارس با کامیون منجر به محبوس‌ شدن مرد جوان داخل اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس شد.

به گزارش پویا؛ ساعت 22 شب گذشته تصادف دو خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین، حوالی بزرگراه امام علی(ع) به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه 57 به‌همراه گروه امداد و نجات 10 بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

علی شکرانه مهربانی؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه به‌علت نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: شدت این حادثه به‌حدی بود که راننده جوان خودروی سواری دچار مصدومیت و در داخل اتاقک متلاشی‌شده این وسیله نقلیه گرفتار شده بود.

مهربانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودروی سواری را قطع کرده، علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات عملیات رهاسازی راننده جوان خودروی سواری را آغاز کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان قسمتی از بدنه خودروی سواری را برش داده، مرد جوان را با احتیاط کامل به خارج از اتاقک خودرو منتقل کردند و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید