سواد متناسب با حوزه و توانمندی ویژگی بارز وزیر پیشنهادی ارتباطات

    کد خبر :78637

مدیرعامل اسبق مخابرات کشور با اعتقاد به اینکه در مجموعه وزارت ارتباطات فردی توانمندتر از جهرمی نداریم گفت: جهرمی علاوه بر قدرت مدیریت و داشتن تخصص متناسب برای تصدی وزارت ارتباطات به دلیل جوان بودن از انرژی و تحرک کافی برای رونق‌دهی به این وزارت نیز برخوردار است.

صابر فیضی با اشاره به معرفی محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وی اظهار کرد: جهرمی چهره‌ای توانمند در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و برای ایفای این نقش توانایی لازم و متناسب را دارد. فکر نمی‌کنم شخص دیگری در دستگاه ارتباطات کشور از ایشان توانمندتر باشد.

فیضی همچنین گفت: به عقیده من آقای جهرمی مناسب‌ترین گزینه ممکن برای این سمت است چرا که هم سواد متناسب با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارد و هم تجربه گذشته او در ریاست شرکت ارتباطات زیرساخت و معاونت وزارت ارتباطات تجربه موفقی بوده است. اقدامات جهرمی در توسعه شبکه زیرساخت کشور و همچنین توسعه افزایش پهنای باند اینترنت کاملا متفاوت و بهتر از گذشته بوده است.

با سابقه‌ترین مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین با اشاره به سمت پیشین جهرمی در مقام مدیرکلی امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: زمانی که بحث امنیت شبکه زیرساخت مطرح است نباید تصور کنیم این تجربه ممکن است محدودیتی برای فضای مجازی ایجاد کند، بلکه امنیت شبکه با حفاظت از شبکه زیرساخت کشور در مقابل هک شدن و یا حملات سایبری تعریف می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی، جوان‌ترین وزیر پیشنهادی دولت دوم روحانی به مجلس است که 36 سال سن دارد و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق را از دانشگاه صنعت آب و برق دانشگاه شهید عباسپور تهران است. وی پیش از این به مدت شش سال در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مدیرکل بود و پس از آن نیز سمت‌های عضو هیات مدیره شرکت رایتل، معاونت وزارت ارتباطات مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت را در کارنامه خود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید