خیانت روس ها، عامل شهادت محسن حججی؟

    کد خبر :78497

روزنامه قانون به بهانه تکریم شهید محسن حججی، به انتقاد از سیاست‌های ایران در سوریه پرداخته و به طور تلویحی اشتباهات سیاستمداران ایران و بعد خیانت روس‌ها را عامل شهادت محسن حججی می‌داند!

به گزارش بازتاب،روزنامه جوان در انتقاد از روزنامه قانون نوشت: این روزنامه به بهانه تکریم شهید محسن حججی، به انتقاد از سیاست‌های ایران در سوریه پرداخته و به طور تلویحی اشتباهات سیاستمداران ایران و بعد خیانت روس‌ها را عامل شهادت محسن حججی می‌داند! این روزنامه همچنین شلیک موشک‌های ایران به سمت دیرالزور را در کنار تحرکات امریکا و نیروهای سوری تحت حمایت آن به عنوان عوامل تنش‌زای آن منطقه نام می‌برد.‌ ظاهراً از نگاه آن ها سوریه، منطقه آرامی بوده که با شلیک موشک‌های ایران دچار تنش شده است!

‌ به همین هم اکتفا نمی‌کند و برخی مخالفان داخلی خود را هم جزو دلایل شهادت حججی می‌شمارد تا نشان دهد همه کسانی را که خود با آنها مشکل دارد، لیست کرده و جزو مقصران شهادت محسن حججی حساب کرده است؛ این منطق شل و آبکی است.

روشن است که موشک‌های ایران تنش‌زا نبودند، بلکه شلیک شدند تا عوامل تنش‌های پیش آمده علیه امنیت ملی کشور را سر جای خود بنشانند. اگر ایران به داعش حمله نمی‌کرد، سطح سرخوردگی و خدشه‌دار شدن غرور و عزت ملی مردم ایران را پس از حمله عوامل داعش در تهران، با هیچ چیز دیگر نمی‌شد جبران کرد. سال‌ها پیش از این، اکبر گنجی، روزنامه‌نگار اصلاح­طلب که بعدها به خارج رفت، خیلی مبسوط در روزنامه صبح امروز (به مدیرمسئولی سعید حجاریان) با تیتر «خون به خون شستن محال آمد محال» مقالاتی نوشت که در آنها نتیجه گرفته بود اگر غزوات پیامبر نبود، بنی امیه هم خون امام حسین علیه السلام را نمی‌ریخت!

حالا این ها در سطحی نازل‌­تر و کم مایه­‌تر کلی گزاره ردیف کرده که بگوید سپاه و سیاستمداران ایران مسئول خون شهید هستند و او را به کشتن داده‌­اند! در اوج وحدت مردم ایران در گرامیداشت خون ریخته‌ محسن حججی این فقط عوامل این روزنامه بودند که می‌توانستند، جرقه تفرقه بزنند و برای توحش تکفیری‌ها علیه یکی از پاسداران انقلاب اسلامی دنبال مقصر داخلی بگردند و پای غواص‌های شهید کربلای 4 را وسط بکشند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید