نویسنده ایرانی: در دولت یازدهم دیگر کسی از نوشتن واهمه ندارد

یک نویسنده و کارآفرین ملی گفت: در دولت تدبیر و امید دیگر کسی از نوشتن واهمه ندارد و رهایی فکر ایجاد شده است علی شاه حسینی در نخستین نشست تخصصی ناشران و نویسندگان حامی روحانی افزود: باید اجازه دهیم دیگران آنگونه که سخن می گویند، بنویسند. هر که از من سوال کند این دولت چه کاری کرده، پاسخ می دهم حداقل کاراین است که اجازه نداده وضعیت کتاب و نشر به سمت و سویی که در حال حرکت بود، برود.
وی اظهار داشت: روند امروز امید را در دلها ایجاد کرده، فکرها را به جریان انداخته و جوهر یخ زده قلم ها را جاری کرده است و باید به این شرایط امید و انرژی داد تا ادامه یابد.
این نویسنده معتقد است: کتاب نوشتن همچون بلندگوهایی است که می تواند سالهای سال باقی بماند، مطلبی که امروز نوشته می شود تاریخ را رقم می زند و اگر آزادی قلم باشد مردم خود مراقبتر خواهند بود.
شاه حسینی همچنین با تاکید بر اهمیت صنعت توریسم برای کشوری چون ایران گفت: ما نتوانسته ایم فرهنگ غنی ایران را به دنیا معرفی کنیم زیرا نویسندگان و جوانان خلاق ما از نوشتن واهمه دارند. اما در این دولت این ترس از بین رفته، دولتی که شبکه های اجتماعی را رها می کند که علیه او سخن بگویند، شهامت، تفکر و نگرش آزاد دارد.
این فعال حوزه نشر با بیان اینکه امروز شاهد تغییر نگرش در حوزه نشر هستیم، ادامه داد: اگر امروز اجازه نوشتن کتاب دلخواه افراد جامعه را ندهیم، او تغذیه ذهنی خود را در نهایت تامین خواهد کرد.

**ثبت کتابی با میلیون ها نویسنده در گینس
یک فعال دیگر در حوزه کتاب و نشر نیز گفت: کتابی با عنوان «روحانی رییس جمهور من است چون…» در حال تهیه هستیم، کتابی که مردم از تمام نقاط کشور یک خط تا یک صفحه برای رییس جمهور محبوب خود مطلب نوشته اند.
رضا یادگاری گفت: این نخستین کتاب تاریخ است که با میلیون ها نویسنده در رکوردهای گینس به ثبت خواهد رسید..

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید