فرمانده انتظامی رودبار‌جنوب:

محموله ۱۰۰ کیلوگرمی مواد‌مخدر در رودبار‌جنوب کشف شد

    کد خبر :78266

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در رودبار‌جنوب کشف و ضبط شد.

به گزارش  تسنیم از رودبار‌جنوب، سرهنگ رضا فیروزبخت شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر پلیس رودبار‌جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار‌جنوب به مرکز کشور را داشتند، تصریح کرد: رسیدگی به این مهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: ماموران پس انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این باند قصد دارد محموله‌ مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 حمل کنند.

وی افزود: بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی به‌صورت نامحسوس وارد عمل شدند و خودروی مذکور را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

فیروزبخت با بیان اینکه قاچاقچیان متوجه حضور پلیس شدند و محموله را رها کرده و از صحنه متواری شدند خاطر‌نشان کرد: در این محموله 100 کیلو‌گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان است، گفت: تا دستگیری آنها نهایت تلاش خود را می‌کنیم و به‌زودی آنها را دستگیر و به اشد مجازات می‌رسانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه ما اجازه موفقیت به قاچاقچیان نمی‌دهیم چرا که آنها امنیت و آرامش مردم و منطقه را سلب می‌کنند اظهار‌داشت: از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 با پلیس در جریان بگذارند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با سامانه 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر در ارتباط باشند افزود: هرگز اجازه نمی‌دهیم چنین افراد شروری نظم و امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید