رونق صنايع قزوين با مشارکت بنياد برکت

    کد خبر :78142

 

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي بنياد برکت براي سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي صنعتي و واحدهاي توليدي در راستاي رونق توليد انجام مي‌پذيرد.
به گزارش  آريا، حميدرضا خانپور در حاشيه‌ي نشست با معاون اقتصادي بنياد برکت، وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در آستانه‌ي روز ملي حمايت از صنايع کوچک در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستاي اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و به منظور احيا و توانمندسازي اقتصادي مناطق محروم و کم‌تر برخوردار، بنياد برکت درصدد است در طرح هاي اقتصادي و توليدي با اولويت طرح‌هاي تکميلي و نيمه‌تمام مشارکت نمايد.
وي حوزه‌هاي فعاليتي غذايي و دارويي، چوب، کاغذ و مصالح ساختماني، چاپ و بسته‌بندي، شيميايي، برق، الکترونيک، کاني‌هاي فلزي، غيرفلزي و ساخت فلزات اساسي، کشاورزي، دامپروري و شيلات را از حوزه‌هاي اقتصادي مورد نظر بنياد برکت براي مشارکت نام برد.
خانپور با اشاره به شرايط طرح‌هاي پيشنهادي تصريح کرد: اين طرح‌ها بايد در مناطق محروم و کم‌برخوردار و داراي توجيه فني و اقتصادي باشند. حداقل حجم کل سرمايه‌گذاري طرح 50 و حداکثر 400 ميليارد ريال است و حداقل سهم بنياد برکت در طرح‌ها 34 و حداکثر سهم اين بنياد 49 درصد است.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان گفت: اگر طرح مصوب شود، 50 درصد از حجم کل سرمايه‌گذاري در قالب تسهيلات از سوي بنياد برکت پرداخت مي‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید