عارف: ضعف‌های دولت روحانی را می‌پذیریم

  • سیاسی
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۵۲

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: حتی اگر دستاورد دولت در شرایطی که کشور با آن روبرو بود فقط یک پیروزی برجام باشد، کافی است.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز در همایش زنان حامی روحانی، اظهار داشت: نقش  مستقیم غیرمستقیم زنان در رویدادهای مهم تاریخی و سیاسی کشور بر کسی پوشیده نیست و انشاءالله در خلق حماسه 29 اردیبهشت نیز بر این نقش تاکید خواهند کرد.

وی افزود: زنان در جنبش اصلاحات نیز نقش پررنگی دارند و در اتاق‌های فکر حضور دارند.

عارف افزود: نگاه خاص و شفاف به انسان از  رویکرد اصلی اصلاح‌طلبان است.

وی با اشاره به تصمیم اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 و 94 اظهار داشت: در گام اول درست اقدام کردیم و در گام دوم به دلیل اعتماد به اقدام اول موفق عمل کردیم.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یادآور شد: شورای عالی اصلاح‌طلبان با مدیریت یکپارچه به حفظ این تشکیلات کمک کرد و در آستانه انتخابات رفتار دولت در راستای اصلاح‌طلبی بود، اگرچه رئیس دولت وابستگی تشکیلاتی به اصلاح‌طلبان نداشت، حتی اگر دستاورد دولت در شرایطی که کشور با آن روبرو بود فقط یک پیروزی برجام باشد کافی است، هر چند دولت دستاوردهای ارزشمند دیگری داشت، ولی این دولت مانند دولت اصلاحات در امر اطلاع‌رسانی ضعیف است.

 تشکر می‌کنم از آقایان روحانی و جهانگیری که با پرهیز از حاشیه رفتن و با نگاه به آینده و امید در مناظرات خوب عمل کردند. دولت شاید جایی ضعف داشته و ما آن را می‌پذیریم.

وی افزود: شورای عالی اصلاح‌طلبان به اتفاق آراء روحانی را کاندیدای خود قرار داد و ما امروز با استفاده از ظرفیت زنان و جوانان باید کاری کنیم دولت اقدامات خود را در دور دوم هم پیگیری کند، دیروز مناظره‌ای را شاهد بودیم، تشکر می‌کنم از  آقایان روحانی و جهانگیری که با پرهیز از حاشیه رفتن و با نگاه به آینده و امید در مناظرات خوب عمل کردند. دولت شاید جایی ضعف داشته و ما آن را می‌پذیریم، اما امیدواریم با فرصت دوباره این نقاط ضعف برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید