فرمانده یگان ویژه استان اصفهان:

تمامی تلاش یگان ویژه برقراری آرامش در ورزشگاه است

    کد خبر :77956

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان گفت: تمامی تلاش یگان ویژه برقراری آرامش در ورزشگاه است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ،”سرهنگ” حسین امجدیان” در حاشیه دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی از سری مسابقات لیگ هفدهم فوتبال کشور در مصاحبه باخبرنگار اعزامی با اشاره به مسئولیت سنگین پلیس در برابر مردم اظهار داشت: یگان ویژه می بایست تمام تلاش خود را جهت رفاه حال مردم در ورزشگاه ها به کارگیری کند تا رضایت مندی مردم به بالاترین سطح برسد.

وی افزود: تعهد داشتن به مسئولیت سنگینی که در قبال مردم بر عهده ما نهاده شده است از ویژگی های پلیس است و باید با دقت در این موضوع به وظیفه خود عمل کنیم .

“فرمانده یگان ویژه استان اصفهان” با اشاره به تاثیر رفتار خوب با مردم در ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه خاطر نشان کرد : برخورد خوب و حسنه با مردم نقش بسیار ارزنده ای در جلب مشارکت های مردمی و ارتقای امنیت جامعه دارد که می بایست به عنوان یک موضوع مهم در تمامی ماموریت ها به آن توجه ویژه شود .

شایان ذکر است که دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی در ساعت 20:30 روز جمعه با تدابیر وتمهیدات امنیتی وانتظامی یگان ویژه استان اصفهان در حضور دیدگان 12000 نفر تماشاگر برگزار ودر نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید