کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در کرمان/مامور پلیس رشوه ۵۰ میلیونی را رد کرد

    کد خبر :77951

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با تلاش و اقدامات گسترده خود موفق شدند یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر را کشف کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ناصر فرشید» در رابطه با کشفیات موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و همجواری با استان‌های شرقی کشور، در مسیر قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.

وی افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، پلیس کرمان مطابق با هدف گذاری‌های خود روز گذشته موفق شد در دو عملیات جداگانه و پلیسی یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کند.

سرهنگ فرشید ابراز داشت: در این راستا دو خودرو توقیف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این دو باند نیز ادامه دارد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به رد رشوه ۵۰ میلیونی از سوی یکی از ماموران پلیس کرمان، تصریح کرد: در عملیات دیگر، راننده تریلی قصد انتقال حدود ۹۸۰ کیلوگرم مواد را به استان‌های مرکزی کشور داشت که به مامور پلیس پیشنهاد رشوه ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد.

وی گفت: با توجه به هدفی که پلیس در بحث خدمتگزاری به مردم دارد، این پیشنهاد به صورت قاطع از سوی مامور پلیس رد شد.

سرهنگ فرشید ادامه داد: پیشنهاد رشوه راننده و قاچاقچی مواد به مامور پلیس صورتجلسه شده و در حکم قضائی وی موثر خواهد بود.

جانشین انتظامی استان در پایان تاکید کرد: پلیس همواره در جهت حفظ و سلامت مردم قدم بر می‌دارد و مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر با جدیت دنبال می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید