طولانی شدن اجرای «آینه های روبرو» باعث لغو «زنمرد» شد

    کد خبر :77814

اجرای موسیقی-نمایش «زنمرد» به کارگردانی کامران رسول زاده که قرار بود ۲۳ و ۲۳ مردادماه در تالار وحدت به صحنه برود لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسیقی – نمایش «زنمرد» به نویسندگی، خوانندگی و کارگردانی کامران رسول زاده و دراماتورژی علی شمس که قرار بود ۲۲ و ۲۳ مردادماه در تالار وحدت به صحنه برود، منتفی شد.

به نظر می رسد دلیل اجرا نشدن این پروژه که قرار بود با همراهی ارکستر ملی به سرپرستی فریدون شهبازیان و بازی عاطفه رضوی در بخش نمایشی آن اجرا شود به دلیل طولانی بودن نمایشی که پیش از این کار، در تالار وحدت اجرا می شود، بوده است.

فیلم – تئاتر «آینه های روبرو» به کارگردانی محمد رحمانیان هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می رود. به دلیل طولانی بودن این اجرا و اینکه گروه اجرایی نمایش زودتر از ساعت ۲۲ سالن را به گروه بعدی تحویل نمی دهند اجرای پروژه «زنمرد» که قرار بود طی ۲ شب در ساعت ۲۱:۳۰ به صحنه برود، لغو شده است.

موسیقی – نمایش «زنمرد» قرار بود ۲۲ و ۲۳ مردادماه در تالار وحدت ۲ اجرا داشته باشد. در این پروژه از تکنولوژی نمایش «آبجکت‌های سه بعدی روی مشِ هولوگرافیک» استفاده شده و عاطفه رضوی تنها بازیگر بخش نمایشی این اثر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید