جایزه آنی برای دور بعد فراخوان داد

    کد خبر :77794

چهل و پنجمین دوره اهدای جوایز آنی از دوشنبه ۲۳ شهریورماه فیلم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره را می‌پذیرد.

به گزارش بازتاب به نقل از ورایتی، دور جدید جوایز سالانه آنی که ۳ فوریه ۲۰۱۸ در رویس هال در یوسی‌ال‌ای برگزار می‌شود، اعلام کرد از دوشنبه پذیرای علاقه‌مندان شرکت در این دوره از جوایز است. فراخوان برای شرکت کنندگان از ۱۴ آگوست (۲۳ شهریورماه) شروع می‌شود و ۲۰ اکتبر در ساعت ۵ بعداز ظهر فرصت علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره به پایان می‌رسد.

تنها انیمیشن‌هایی که در فاصله اول ژانویه تا ۳۱ دسامبر در آمریکا نمایش داده شده باشند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. انیمیشن‌های تخصصی تجاری، کوتاه، ‌پروژه‌های خاص و فیلم‌های دانشجویی بدون ضرورت نمایش در آمریکا می‌توانند در این رقابت حاضر شوند.

هنوز اعضای داوری امسال انتخاب نشده‌اند و علاقه‌مندان داوری نیز می‌توانند اپلیکشین خود را از ۱۸ آگوست تا ۱۸ سپتامبر ارسال کنند. ضرورتی ندارد که علاقه‌مندان حضور در کمیته داوری عضوی از آسیفا-هالیوود باشند بلکه باید در صنعت تخصصی انیمیشن و حداقل در بک بخش از بخش‌های جوایز آنی فعالیت کرده باشند.

اسامی نامزدهای این دوره ۴ دسامبر اعلام می شود.

سال پیش «زوتوپیا» ساخته دیزنی جایزه اصلی بخش انیمیشن بلند را به خانه برد و «برگرهای باب» نیز جایزه منتخب مردم را برای انیمیشن تلویزیونی دریافت کرد.

اهدای جوایز آنی حاصل ذهن خلاق صداپیشه مشهور جون فوری بود که ماه پیش در ۹۹ سالگی درگذشت.

اطلاعات بیشتر در سایت جوایز آنی به آدرس http://annieawards.org در دسترس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید