«خانه دیگری» در جشنواره آمریکایی به نمایش در می آید

    کد خبر :77782

فیلم سینمایی «خانه دیگری» ساخته بهنوش صادقی برای حضور در فستیوال آمریکایی پذیرفته شد.

به گزارش  بازتاب به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، «خانه دیگری» عنوان اولین ساخته سینمایی بهنوش صادقی محسوب می شود که پس از نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم شهر، در حال حاضر در نوبت اکران عمومی قرار دارد.

سازندگان به تازگی نسخه ای از فیلم را همراه با زیرنویس انگلیسی برای دبیرخانه جشنواره «action on film» آمریکا ارسال کرده اند و دبیرخانه این فستیوال نیز با ارسال ایمیلی پذیرفته شدن این فیلم را در بخش مسابقه خود اعلام کرده است.

این جشنواره در تاریخ ١۶ الی ٢۴ آگوست برابر با ۲۵ مردادماه تا دوم شهریورماه در کشور آمریکا برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان گوهر خیراندیش یکی از بازیگران اصلی پروژه به نمایندگی از عوامل این فیلم در جشنواره حضور خواهد داشت.

لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و گوهر خیراندیش بازیگران «خانه دیگری» هستند.

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب الله است که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب الله و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار می دهد … .

عباس اکبری تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

جشنواره «action on film» امسال سیزدهمین دوره خود را برگزار می کند. این فستیوال به مدت ۲ سال است که بخشی را به سینمای ایران اختصاص داده و سال گذشته نیز جایزه کارگردانی خود را به شهاب حسینی برای فیلم «ساکن طبقه وسط» اهدا کرد. مسئولان این جشنواره همچنین سال گذشته از گوهر خیراندیش برای بازی در فیلم سینمایی «روییدن در باد» و به پاس سال ها فعالیت و حضور در بیش از صد فیلم سینمایی قدردانی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید