«شش قهرمان و نصفی» را پاییز می‌سازم

    کد خبر :77778

حسین قناعت کارگردان سینما ضمن بیان این مطلب که قصد دارد فیلم سینمایی«شش قهرمان و نصفی» را بسازد از جزییات این فیلم گفت.

حسین قناعت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شش قهرمان و نصفی» را به پایان رسانده ام و آن را برای مطالعه به پرویز امیری تهیه کننده و علی عبدی سرمایه گذار تحویل داده و منتظر نظرات آنها هستم.

وی افزود: این فیلم حال و هوای فیلم قبلی ام یعنی «قهرمانان کوچک» را دارد که در جشنواره اصفهان جایزه بهترین فیلم از نظر داوران کودک را گرفت. اگر «قهرمانان کوچک» را اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک بدانیم، «شش قهرمان و نصفی»، دومین فیلم با همین مضمون خواهد بود و البته با صحنه های رزمی بیشتر.

قناعت عنوان کرد: «شش قهرمان و نصفی» برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود و قهرمانان کودکش بار دیگر تکواندو کار هستند و درصورتی که هزینه بَر نباشد به جز چند صحنه کوتاه در تهران، بقیه فیلم را در شمال کشور جلوی دوربین خواهیم برد.

این کارگردان بیان کرد: در صورتی که شرایط مهیا شود، «شش قهرمان و نصفی» را در فصل پاییز کلید خواهیم زد و امیدوارم که این فیلم هم بتواند با مخاطبانش ارتباطِ خوبی برقرار کند.

وی در پایان با اشاره به زمان اکران «قهرمانان کوچک» گفت: این فیلم حدود یک ماه و نیم دیگر بعد از فیلم سینمایی «سارا و آیدا» روی پرده خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید