رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبرداد؛

متلاشی شدن باند کلاهبرداران هشت میلیاردی

    کد خبر :77656

با تلاش پلیس آگاهی باند حرفه ای کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با جعل اسناد ملکی در شهر مشهد متلاشی شد.

به گزارش  برنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمید رزمخواه، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی یک شهروند مبنی بر کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با جعل سند، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مال باخته مشخص شد، این فرد یک منزل مسکونی را درمشهد به مبلغ هشت میلیارد ریال معامله و مبلغ قابل توجهی از آن را پرداخت کرده و در انجام مراحل قانونی متوجه شده وکالتنامه اسناد ارائه شده جعلی بوده و ملک متعلق به شخصی دیگر است.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی دقیق اظهارات مال باخته چهره فرضی متهم را ترسیم و پس از اقدامات اطلاعاتی بعد از گذشت چند هفته او و یکی از همدستانش را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با مال باخته به جعل سند با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کردند که ماموران با هماهنگی مقام قضائی دو کلاهبردار دیگررا نیز در یکی از مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت داشتن شکایت مشابه می توانند به پلیس آگاهی مراجعه یا با ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره 2183700 تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید