رئيس جمهور مسئوليت مهمترين حوزه را به آقاي شريعتمداري سپرده اند

    کد خبر :77644

آقاي شريعتمداري به دليل سوابقي که دارند، مطمئنا از عهده اين مسئوليت بر خواهند آمد.
حشمت الله فلاحت پيشه نماينده دوره دهم مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار آريا در خصوص انتخاب شريعتمداري براي تصدي وزارت صنعت و معدن و تجارت توسط رئيس جمهور، گفت: آقاي شريعتمداري وظيفه خيلي سختي را بر عهده دارند. مهمترين نقطه ضعف آقاي روحاني حوزه صنعت، معدن، اشتغال و تجارت است که مهمترين حوزه نياز مردم است.
وي افزود: آقاي شريعتمداري در حالي قرار است مسئوليت وزارت صنعت، معدن و تجارت را بر عهده بگيرد که قاچاق و فساد باعث شده است که اين حوزه دچار رکورد شود. جالب است که هم درد و هم درمان در حوزه اي که قرار است آقاي شريعتمداري سکاندار آن باشد. حوزه، حوزه خطيري است، اگر ايشان بتواند مديريت کند، آن زمان مي شود گفت که توانمند عمل کرده است. در غير اينصورت باز هم اين حوزه به پاشنه آشيل دولت تبديل خواهد شد.
فلاحت پيشه در ادامه اظهار داشت: لذا حوزه، حوزه سنگيني است و آقاي روحاني يکي از نيروهاي نزديک به خودش و نيروي با سابقه دولت را مسئول اين کار کرده است که اميدواريم آقاي شريعتمداري از عهده اين مسئوليت بر بيايد.
وي در پايان افزود: بنده در حد اينکه آقاي شريعتمداري وزير شوند به ايشان راي خواهم داد و به دليل سوابقي که ايشان دارند مطمئنا از عهده اين مسئوليت بر خواهند آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید