سلطانی فر جوانان را جدی گرفت

    کد خبر :77596

دبیر کیمیسیون جوانان بنیاد باران در گفت و گو با برنا از لزوم ادامه کار سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان سخن گفت.

به گزارش  برنا، امیرحسین اسدبیگی ، دبیر کمیسیون جوانان بنیاد باران در گفت و گو با برنا گفت: برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان یکی از اقدامات قابل ستایش سلطانی فر در حوزه جوانان بود .

اسدبیگی در ادامه گفت: یکی از مشکلاتی که در سال های اخیر جوانان با آن سرو کار داشتند این بود که در عین فعالیت در حوزه های مختلف دیده نمی شدند و کسی صدای آن هارا نمی شنید ، برگزاری نشست های ساماندهی امور جوانان این فرصت را به جوانان تهرانی داد تا در جلساتی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بیان دیدگاه ها و مطالبات خود در حوزه جوانان بپردازند.

او در ادامه گفت: همچنین برگزاری این جلسات در استان های مختلف فرصتی به فعالین جوان در شهرستان ها داد تا در جلسات متعددی با حضور استاندار یا فرماندار حاضر شوند و ضمن بیان دغدغه های خود پیشنهادهایی را برای بهبود اوضاع جوانان ارائه دهند.

فعال حوزه جوانان در ادامه افزود: افزایش چشمگیر سازمان های مردم نهاد جوانان از اقدامات قابل تحسین وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم به حساب می آید، افزایش سازمان های مردم نهاد این فرصت را به جوانان می دهد تا در داخل چهارچوب بتوانند به فعالیت های اجتماعی بپردازند.

اسدبیگی در پایان گفت: احداث خانه های جوان ، افزایش وام ازدواج و افزایش پایگاه های مشاوره ازدواج نشان از جدی گرفته شدن مسئله جوانان توسط سلطانی فر است ، امیدوارم با اعتماد مجدد مجلس سلطانی فر بتواند به راه خود در دولت دوازدهم ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید