کاروان هدهد در مسیر قشم

    کد خبر :77579

کاروان هدهد، ویژه برنامه شبکه هدهد است که به معرفی نقاط گردشگری و زیبای کشور می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ کاروان هدهد، برنامه با آیتم‌های استودیویی و گزارشی است که نقاط مختلف کشور را معرفی می‌کند تا کودکان و نوجوانان سراسر جهان با آنها آشنا شوند و به آنجا سفر کنند.
کاروان هدهد در هر قسمت در یک لوکیشن جذاب آن منطقه برنامه خود را به روی آنتن می برد.استندآپ، نمایش وگفتگو از جمله آیتم‌های استودیویی این برنامه است.گزارش های حاشیه ای و طنز و گفتگو با گردشگران از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

کاروان هدهد در اولین سفر خود به استان آذربایجان شرقی رفت و با حضور در جمع اهالی خونگرم این استان،ویژه برنامه جذابی را تولید کرد. با توجه به طرح جهانی«قشم جزیره ای برای کودکان» و نگاه ویژه منطقه آزاد قشم به کودکان و نوجوانان،کاروان هدهد به مدت دو هفته مهمان مردم خونگرم جزیره قشم می شود.  کاروان هدهد در قشم ویژه برنامه های متعدد تولیدی و محیطی را در دستور کار دارد. کاروان هدهد در طول تابستان و سال به نقاط مختلف کشور و جهان اعزام می شود که به زودی اخبار و زمان بندی آن اعلام می گردد. این کاروان در کنار تولید برنامه در برخی شهرها و مناطق،برنامه های محیطی و میدانی مفرح و شادی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

شبکه جهانی هدهد اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی راه‌اندازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید