بطحایی به دغدغه کارمندان آموزش و پرورش اشراف دارد

    کد خبر :77514

جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که بطحایی برای خود سیستم است و سالیان سال در حوزه پشتیبانی و رفاه که دغدغه کارمندان آموزش و پرورش است، اشراف دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی  در خصوص گزینه انتخابی دولت برای تصدی پست وزرات آموزش و پرورش گفت: هر فردی که به مجلس معرفی شده یک سری نکات مثبت و منفی دارد که باید آن ها را در یک ترازو گذاشت و نمره داد.

او بزرگ ترین نکته مثبت بطحایی را حضورش در آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: او برای خود سیستم است و سالیان سال درحوزه پشتیبانی و رفاه که دغدغه کارمندان آموزش و پرورش است حضور داشته و به خوبی به آن اشراف دارد.

جعفرزاده همچنین اظهار کرد: شرایط سنی این وزیر هم شرایط متعادلی است نه آنقدر زیاد که نتواند کاری کند و نه آنقدر جوان که از پس این وزارت خانه بر بیاید، در کل نظرات منفی نسبت به بطحایی زیاد نیست.

او افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که در حال حاضر افراد مناسب زیادی برای تصدی وزرات آموزش و پرورش در کشور نیستند و او از معدود گزینه های مناسبی است که این حوزه را پذیرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فکر می کنم با کمی تلاش بتواند به آسانی نظر مجلس را جلب کند گفت: ابتدا دوستان خیلی سخت گیری می کردند از جمله خود من منتها با رایزنی هایی که شد مشخص شد که گزینه های بهتری در حال حاضر در کشور برای تصدی این پست وجود ندارد.

به گفته جعفراده عمدتا همه می گویند آقای نجفی اما وقتی او پست دیگری را پذیرفته و خودش نمی خواهد بیاید چه کاری باید کرد؟ به همین دلیل باید از بطحایی حمایت کنیم تا به عنوان وزیر انتخاب شود.

او درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: سلطانی فر مشکل خاصی ندارد او یکی از بهترین وزیران دولت روحانی است که تعامل خوبی با مجلس داشته و الگوی خیلی خوبی را ارائه کرده است.

جعفر زاده در پایان گفت: من فکر می کنم سلطانی فر مشکل زیادی برای تصدی وزارت نداشته باشد ، اما در هر صورت همه باید تلاش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید