سازمان زيباسازي شهر تهران با همکاري مرکز رسيدگي به امور مساجد برگزار کرد؛

تراوش ايده‌هاي خلاق در ماراتن رقابت و همفکري

    کد خبر :77459

 

در دومين روز از برگزاري کارگاه ملي طراحي گرافيک که سازمان زيباسازي شهر تهران با همکاري مرکز رسيدگي به امور مساجد به مناسبت 30 مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصي توسط رژيم صهيونيستي (روز جهاني مسجد)برگزار کند، شرکت کنندگان به ارائه طرح‌هايي زيبا براي موضوع فوق پرداختند و اين در حالي است که اين رقابت در فضا همفکري و همکاري در حال برگزاري است.
به گزارش  آريا، در پي برگزاري دومين روز از کارگاه ملي طراحي گرافيک و کارتون به مناسبت 30 مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصي توسط رژيم صهيونيستي (روز جهاني مسجد) که با حضور بيش از 60 نفر از دانش آموختگان رشته گرافيک و طراحي در افهان در حال برگزاري است، روح لطافت و زيبايي در کنار معنويت و پشتکار ار نقاط داراي اهميت اين کارگروه است.
به همين منظور و در ادامه برگزاري اين فستيوال در فضاي رقابتي بين طراحان جوان و داراي انگيزه، تلاش هر يک از شرکت کنندگان براي ارائه طرح و اثري زيبا بسيار داراي اهميت است، ضمن اينکه شرکت کنندگان در فضاي کاملا دوستانه با وحدت رويه و همکاري و تعامل با يکديگر و ارائه ايده به رقيبان خود شرايط برگزاري مراسم را بسيار حرفه اي و پر جنب جوش کرده اند.
از ديگر نکات داراي اهميت ايجاد محيط و فضاي مناسب براي کار طراحان با ارائه خدمات براي آنها است.
اين سطح از فعاليت به منظور ايجاد فرهنگسازي و پياده کردن خلاقيت ها و ايده هاي طراحان نسل جوان در تبليغات محيطي سبب ايجاد فضاي جديدي از تبليغات به ويژه در بعد مذهبي و فرهنگ سازي در جامعه مي‌شود.
در حالي سازمان زيباسازي شهرداري اقدام به برگزاري اين کارگروه با هدف ترويج و نشر فرهنگ مسجد در بين طراحان جوان و ارائه طرح هاي آنها به سطح جامعه شده است که مي توان اين اقدام ارزنده را فعاليتي داراي ارزش و ايجاد فضايي به منظور انجام اين اقدام توسط ديگر سازمان ها دانست.به نحوي که فعاليت تاثيرگذار آنها مي تواند شرايط مساعدي را در گذر زمان به منظور فرهنگ سازي به ويژه در امر مهمي ايجاد کند.
اين فعاليت سازمان زيباسازي در راستاي استفاده از نظرات، ايده‌ا و طرح‌هاي طراحان نسل جوان داراي نکات ارزشمندي است، به نحوي که برگزاري چنين کارگاه‌هايي در سطح فرهنگ سازي جامعه بسيار تاثيرگذار است.
کارگاه ملي طراحي گرافيک و کارتون به مناسبت 30 مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصي توسط رژيم صهيونيستي (روز جهاني مسجد) از 15 تا 18 مردادماه در هتل شيخ بهايي شهر اصفهان در حال برگزاري است.
طرحهاي انتخابي طراحان در سازه هاي هاي تبليغات فرهنگي سطح شهر تهران کران مي‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید